מעניין

שירות חדש ברצועה: מאסק יספק אינטרנט לבית החולים ברפיח

אחרי שביקר בישראל וענד את שרשרת החטופים, המיליארדר יפעיל את שירות האינטרנט הלווייני שלו באזור, באישור משרד התקשורת הישראלי

מאסק (צילום: shutterstock)מאסק (צילום: shutterstock)
אא

היזם והמיליארדר אלון מאסק ביקר לפני מספר חודשים בישראל. הוא נסע לקיבוץ בארי, ראה את הזוועות מקרוב, ענד את שרשרת החטופים והגן על ישראל. הלילה (רביעי) צייץ מאסק בחשבון ה-X שלו כי הוא משיק שירות חדש – אינטרנט לבית החולים ברצועה.

שירות האינטרנט הלווייני של מאסק נקרא סטארלינק, ומפתיע מאוד לראות שמי שביקר לאחרונה בישראל מפעיל שירות כזה בלב הרצועה. נראה שמי שייהנו מהשירות הזה הם ארגוני הסיוע והאו"ם, אבל אין מניעה לכך שחמאס ישתלט או יוכל לעשות שימוש באינטרנט שמופעל באזור. בעקבות המהלך, ברשתות החברתיות עסקו בשאלה חשובה: האם ארגון הטרור יוכל לקבל גישה לאינטרנט שמופעל בסביבה? כרגע, אין ערובה לכך שחמאס לא יעשה שימוש ויוכל לנצל את האינטרנט לטובתו במהלך המלחמה, אך מנגד – ייתכן מאוד כי בשל העובדה שישראל יודעת בדיוק מה טווח הקליטה של השירות, חמאס לא יעז להסתכן ולהיכנס לאזור בית החולים.

על פי הדיווחים, מי שאישר למאסק להכניס את השירות לעזה הוא משרד התקשורת. המטרה הייתה להזרים אינטרנט לרשויות במקרה חירום, כשנציגי המשרד אף נכנסו לעזה וגם גורמי הביטחון אישרו את הכנסת השירות. ככל הידוע, מדובר בבית החולים של איחוד האמירויות ברפיח. מאסק כתב הלילה: "סטארלינק החלה לספק שירותי אינטרנט לבתי החולים בעזה באישור ישראל ואיחוד האמירויות".

תגיות:בית חוליםאינטרנטאילון מאסק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה