אבולוציה

מה שלא סיפרו לכם על האבולוציה: הפרופסור שחשף את האמת

במשך שנים רבות, שבהן הוא חוקר את התחכום של התא החי ואת התמודדותו עם שלל מצבים מורכבים, הוא מעולם לא שאל את עצמו מאיפה בא התא הזה לעולם. עד שיום אחד הוא הלך לבדוק, והתוצאות אכזבו...

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מתיו ליסולה הוא פרופסור להנדסת ביו-תהליכים. הוא עבד בראש קבוצות מחקר נחשבות, פרסם מאמרים רבים מאד בתחום הביוכימיה והיווצרות חלבונים, וזכה בפרסים רבים. הוא רשם שבעה פטנטים, ומאמריו מצוטטים למעלה מ-5000 פעמים בספרות המדעית.

למרות זאת, במשך שנים רבות – שבהן הוא חוקר את התחכום של התא החי ואת התמודדותו עם שלל מצבים מורכבים – הוא מעולם לא שאל את עצמו מאיפה בא התא הזה לעולם. הוא פשוט האמין שהאנשים שעוסקים בתחום מכירים איזה הסבר כלשהו. עד שיום אחד הוא הלך לבדוק, והתוצאות אכזבו...

כשפנה לפרופסורים שתחום עיסוקם הוא היווצרות התא, לא קיבל שום הסבר. במקום זאת נזפו בו: "מדען אמיתי אינו מטיל ספק באבולוציה". המסע של ליסולה הלך והתרחב. הוא פנה לעוד ועוד מלומדים, קרא עוד ועוד מאמרים, ומכולם עולה המסקנה: אין שום הסבר.

את מסעו הוא תיאר בספרו: "כופר, מסעו של מדען אחד – מדרוויניזם לאמונה בתכנון". בהקדמה לספרו הוא כותב: האמנתי באבולוציה, חשבתי שהיא כלי רב עוצמה לנגח את האמונה. משום שהייתי תוצר אופייני של מערכת החינוך המערבית, רציתי להיות עצמאי, בלי שיגידו לי מה לעשות או איך קיים העולם. הרגשתי שהאמונה מפריעה לי לעצמאות החיים. אבל המסע שלי בעקבות השאלות הבלתי פתורות, לימד אותי שטעיתי, שאין לנו תשובות, שהאבולוציה לא מסבירה את החיים, ושמערכת החינוך האקדמית היא דורסנית ולא מתמודדת עם האמת.  

את ההוכחה הראשונה קיבל כשרצה לפרסם את ספרו: אף הוצאת ספרים מכובדת לא הסכימה לפרסמו, אף על פי שהכותב הוא פרופסור לביוכימיה, שתחום ההתמחות שלו הוא בדיוק התא החי. טענתו שהתא החי לא יכול להיווצר במקרה, היא פסולה... בלית ברירה הקים ליסולה הוצאת ספרים עצמאית.

בהמשך ניסה לבדוק קרנות פרסים ומלגות אקדמיות, וגילה שהן תומכות רק במי שנמצא ב"צד הנכון"...

בפרסומיו ובמאמריו הוא ממשיך לחשוף את העובדה שהכפירה אינה באמת מדע, היא אג'נדה שיש המתעקשים להכניס אותה בכוח, אבל האמת היא שאין המדע מחזיק בשום הסבר טבעי ורציונלי למוצא החיים. הוא רק מנסה להסתיר זאת. הוא יזם גם הוצאת סרטים המראים את נפלאות הטבע, וכיצד שום הסבר כפרני אינו עומד במבחן הביקורת ואינו מצליח באמת להסביר.

בעקבות המסע שלו נכתבו מאמרים המאשרים את החד-צדדיות של המערכת האקדמית והתקשורתית, והם זכו להד רב.

תגיות:אבולוציהקידמהמדען

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה