מעניין

"בורה שלכודה בבועה אנטישמית": השחקן ההוליוודי תוקף את בתו

בראיון חדש למגזין אמריקני מפורסם - השחקן ההוליוודי ג'ון ווייט תוקף בשנית את בתו, השחקנית אנג'לינה ג'ולי, ומאשים אותה בכך שהיא 'בורה שלכודה בבועה אנטישמית' של אנשים שרוצים לחסל את מדינת היהודים

אא

השחקן הוותיק ג'ון וויט שידוע בתמיכתו המובהקת בישראל - שוב תוקף את בתו השחקנית ההוליוודית אנג'לינה ג'ולי, שמרבה לפרסם את דעותיה האנטישמיות לכל עבר. 

ווייט, שבעבר כבר ביקר לא פעם את דעתה הפוליטית על המלחמה בין ישראל לפלסטינים, ואף ניסה להניא אותה מדעותיה הפרו-פלסטיניות, מאשים אותה כעת בהאשמות קשות במיוחד. "היא בורה שמושפעת מאנשים אנטישמים ולכודה בבועה שלהם", התבטא ואמר בראיון חדש שפורסם במגזין 'וראייטי'. "היא שירתה בעבר כשגרירה של סוכנות פליטים, ועד היום מושפעת מהתעמולה של האו"ם תחת המסווה של 'זכויות אדם'. זה לא יותר מאשר תעמולה אנטי-ישראלית".

את הדברים הוא אומר לאחר פרסום סרטון ובו הוא מצהיר כי הוא מאוכזב שבתו, כמו רבים אחרים, לא מבינה שהמטרה של הטרוריסטים היא למחוק את ארץ היהודים, ולכן הצבא הישראלי חייב להילחם על הזכות של המדינה שלו. "זו מלחמה. ישראל הותקפה על ידי ארגון טרור שרצח נשים וילדים חסרי אונים, ואתם בטיפשותכם מאשימים את ישראל", אמר בסרטון ההוא. 

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:אנטישמיותג'ון ווייטאנג'לינה ג'ולי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה