חם ברשת

כאוס: מתפרעים הסתערו על הקפיטול בארה"ב - רבים מהם יהודים

כאוס בקפיטול בוושינגטון לאחר שמאות פעילים אנטישמיים התקבצו באחד הבניינים עם שלטי 'שחררו את פלסטין'. רבים מהפעילים הציגו עצמם כיהודים ומתהלכים בחולצות אדומות עם הכיתוב 'אני לא יהודי כזה'

אא

משטרת וושינגטון החלה במעצרים של מאות מפגינים אלימים שפלשו לגבעת הקפיטול, רבים מהם יהודים. המפגינים עם חולצות אדומות שעליהן הכיתוב "לא בשמי", ונושאים שלטים עם הכיתוב: "יהודים אומרים לא לג'נוסייד'".

הרשתות החברתיות בארה"ב מוצפות בשעות האחרונות בעשרות סרטונים מהאירוע, שבו נראים המפגינים כשהם אזוקים ומובלים לתחנה המקומית על ידי השוטרים, על התפרעות חסרת תקנה. 

צפו במאות השוטרים שהובאו במיוחד מניו יורק, כדי להתגבר על המהומות ולסייע במעצרים:

הנה מקצת מהתגובות שהתקבלו על המהומות במקום:

"איפה המתרסים? איפה משטרת המהומות בקפיטול האמריקאי? איפה רימוני הבזק ויריות כדורי הגומי לפנים? נצפה ל-20 שנות מאסר הסגת גבול ולבידוד על המרד הזה".

***

"אידיוטים פרו פלסטיניים בדיוק השתלטו על בניין המשרדים של בית קנון בגבעת הקפיטול. הסתערות על בנייני ממשלה מהווה איום גדול על הדמוקרטיה שלנו. בידוד לפני משפט לפחות שנה לפחות".

***

"גידור הוקם סביב הקפיטול של ארה"ב לקראת הנאום של נתניהו. יהודים שרבים מהם תומכים בחמאס, כבר מסתערים על הקפיטול כדי למחות נגד זכותה של ישראל להגן על עצמה מפני טרוריסטים איסלאמיים אלימים".

***

"ההמון השתלט על בניין הקפיטול ובמרכז הציב שלט שעליו כתוב "אף אחד אינו חופשי עד שכולם חופשיים". ובכל זאת אני לא רואה ולא שומע אף אחד מהם שקורא לשחרר את 120 האנשים המוחזקים כבני ערובה של מחבלים".

***

מחריבייך ממך ייצאו: בתוך קהל המפגינים, מאות יהודים מציפים את רחבת הקפיטול של ארה"ב עם קריאות:
"תנו לעזה לחיות"
"שחררו את פלסטין"
"לא בשמנו"
"תפסיקו את רצח העם"

בדבריהם ישנה דרישת אמברגו על נשק לישראל, הפסקת אש והפסקת הסיוע הצבאי לישראל.

***

"מאות מפגינים פרו-פלסטינים הסתערו על בניין הקפיטול של ארה"ב. צריך לעצור כל אחד. אלה לא "יהודים" כפי שרבים מהם טוענים. הם פעילים שאורגנו על ידי קבוצות לא יהודיות שרוצות לחסל את היהדות".

***
"פעילים יהודים מוחים על רצח העם של ישראל נגד פלסטינים בקפיטול האמריקאי ממש עכשיו!

ציונות היא לא יהדות".

***

כאוס בקפיטול: חברים ב'קולות יהודים לשלום' - ארגון שעל פי הדיווחים מנוהל על ידי מוסלמים, כבש את הבניין. המשטרה נראית עוצרת אותם בזה אחר זה.
 
תגיות:נאוםמעצרבנימין נתניהוקפיטול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה