חם ברשת

השחקן וכוכב הרשת היהודי נסע לרמאללה: "כמעט ולא יצאתי מזה בחיים"

כוכב הרשת והשחקן, זאק סאג, נפגש עם הפלסטינים ושמע מהם מה הם חושבים על ישראל (בעיקר שנאה). הוא סיכן את עצמו וזכה לאהדת הקהל: "תודה ששיתפת את האמת"

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

השחקן וכוכב הרשת היהודי האמריקני, זאק סאג, פרסם בימים האחרונים סרטון הסברה ברמאללה. הוא ערך משאל רחוב כשפנה לאזרחים פלסטינים ושאל מה הם יודעים על הטבח של חמאס ביישובי הדרום.

במשאל הצדיקו כל המשתתפים, ללא יוצא מן הכלל, את הטבח. הם טענו כי ואמרו כי העם תומך בחמאס, ואחת הנשים אך טענה כי "מגיע ליהודים על מה שהם עשו לנו". סאג ביקש לברר מה היהודים עשו, מעבר לעובדה שמדובר ביהודים, אך זו לא ממש ידעה כיצד לענות על השאלה, והתחמקה.

תושבים אחרים התחמקו גם הם מתשובות ולא ידעו כיצד להסביר את הטבח או מי התחיל במלחמה. אחד הצעירים סירב להשתמש בשם "ישראל", אך סאג הבהיר לו כי הוא בעצמו השתמש בשם הזה במהלך הראיון. "זה מה שהיו צריכים לעשות", אמרה אזרחית אחרת על מעשי הזוועה של חמאס. "הבעיה היא לא חמאס, צריך להסתכל על התמונה הכוללת", הבהיר תושב אחר.

"שחררו את פלסטין? הלכתי לראות את 'פלסטין'... וכמעט לא יצאתי מזה בחיים", כתב סאג. "לאחר ששאלתי שאלות ברחובות רמאללה במשך פחות משעה, קבוצה של גברים פלסטינים איימה להרוג אותי אם לא נמחק את הצילומים. זה מה שהצלחנו לשחזר… ברוכים הבאים ל-WILD WEST BANK".

האנטישמיות, בעיקר בחודשים האחרונים מאז המלחמה, מרימה את ראשה וסאג מנסה לפעול לטובת ישראל ולהפוך בעזרת הסרטונים הללו לפעיל הסברה. "וואו. תודה ששיתפת את האמת האמיתית ועל כל מה שאתה עושה", כתבה לו תומכת ישראל. "לסכן את חייך כדי להראות מה באמת קורה בשטח - מעולם לא ראיתי כל כך הרבה שנאה ובורות. כל מי שצורח 'פרי פלסטין' צריך לחנך את עצמו להוביל עם הלב ולא עם הידיים. זה קרב עצוב, אבל ישראל לא הולכת לשום מקום".

תגיות:רמאללהזאק סאגמשאל רחוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה