חדשות בארץ

פיגוע ירי בשומרון: 3 חיילים נפצעו באורח קל ובינוני

פיגוע ירי מרכב חולף באיזור צומת נבי אליאס: 3 לוחמי צה"ל נפצעו באורח קל עד בינוני. המחבל הצליח להימלט ומתנהל אחריו מצוד

  • י"ט תמוז התשפ"ד
זירת הפיגוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)זירת הפיגוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

פיגוע ירי בשומרון: 3 לוחמי צה"ל נפצעו הבוקר (חמישי) באורח קל עד בינוני בפיגוע ירי בכביש 55 באיזור צומת נבי אליאס. הפצועים, בני 34 ו-25, פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

המחבל היורה הצליח להימלט. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחריו.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר לאחר הפיגוע: "פיגוע נוסף, מרחק של קילומטרים ספורים מישוב ישראלי, על כביש בו נוסעים עשרות אלפי ישראלים מדי יום. פיגוע נוסף שמצטרף לפיגועים לא מעטים בשנה האחרונה. באותו תא שטח, במרחק קילומטרים ספורים אחד מהשני. בשם ההתיישבות בשומרון אני מתפלל לרפואתם של הפצועים, ומחזק את חיילי צה"ל העומדים על משמרתם יום ולילה. הקונספציה שאם רק נאפשר חופש תנועה לאויב ירד מספר פיגועי הירי שוב קורסת".

"אנחנו מבקשים שוב ושוב, לסגור מחדש את המחסומים, לבצע בידוק. אם הבקשה שלנו הייתה נענית, הפיגוע הזה היה נמנע ועוד פיגועים רבים שמאחורינו ולצערי גם כאלו שלפנינו. אני קורא לממשלה, לאלוף הפיקוד הנכנס. לתקן את המעוות, להחזיר את המחסומים. אין סיבה שהחיילים שלנו ואזרחים ישלמו מחיר דמים עבור חופש התנועה של המחבלים מהרשות הפלסטינית. לא לחזור לקונספציית השישה באוקטובר".

ראש מועצת קדומים עוזיאל ותיק אמר בתגובה לפיגוע כי "כשמבליגים על זריקות אבנים ובקבוקי תבערה, ומתייחסים לפיגועי ירי כאל אירועים נקודתיים המצב בשטח מתדרדר ויש לכך מחיר! בנס לא איבדנו היום חיים ונפצעי הפיגוע פונו לקבלת טיפול רפואי בלבד".

"חייבים לגלות אפס סובלנות לפיגועים מכל סוג, לפעול לחיסול מחבלים ולהיכנס לפעילות יזומה רחבה בתוך הכפרים והערים לאיסוף נשקים". הדגיש ותיק.

תגיות:פיגוע ירישומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה