חדשות בארץ

השגריר האמריקני לשעבר: "אם ארה"ב לא הייתה מרסנת, ישראל יכלה כבר לנצח"

דיוויד פרידמן, שכיהן כשגריר ארה"ב בארץ, תקף את ממשל ביידן, כחלק מתמיכתו בדונלד טראמפ. לדבריו, קמלה האריס לא תצליח כנשיאה

דיוויד פרידמן (צילום: Avshalom Sassoni/Flas90)דיוויד פרידמן (צילום: Avshalom Sassoni/Flas90)
אא

דיוויד פרידמן, לשעבר שגריר ארה"ב בישראל, טוען כי בלי המגבלות שהטיל ממשל ביידן על ישראל - היא כבר הייתה מנצחת במלחמה. כך דווח היום (חמישי) ב"מקור ראשון".

לדברי פרידמן, התומך במועמדותו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, "לא ראוי מצד ארה"ב ללחוץ על ישראל להפסיק את האש ולהסכים לעסקת חטופים. ישראל מנסה לקבל בחזרה כמה שיותר מהם, ואני מאמין שהדרך לעשות זאת היא להגביר את הלחץ הצבאי על חמאס, וזה מה שישראל עושה. בחודש האחרון אנחנו רואים שחמאס מוכן ליותר ממה שהיה מוכן לפני כן. אין ספק שאם ארה"ב לא הייתה מרסנת את ישראל, המלחמה הייתה יכולה להסתיים זה מכבר בניצחון של ישראל".

השגריר לשעבר פסל את מועמדת הדמוקרטים לנשיאות, סגנית הנשיא קמלה האריס, שלא נכחה אמש בקונגרס בעת נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא טען כי "האריס חלשה, וכשאנשים יכירו אותה היטב הם יבינו שהיא גרועה. אין לה כל ניסיון, היא נכשלה בכל הניסיונות להתמודד עם נושאים מורכבים. ביידן הודה שבחר בה רק משום שהיא אישה אפריקנית - אמריקנית. אם היה ציון נמוך מ'נכשל', היא הייתה מקבלת אותו. היא ידעה על מצבו הקוגניטיבי של ביידן והעלימה אותו".

פרידמן ציין, כי האריס התבטאה לא אחת נגד הלחימה בעזה וטענה שיש רעב ברצועה. "אין שם שום רעב. היא מחפשת כותרות ואינה מודעת למשמעות הדברים שהיא אומרת. כשאתה סגן נשיא סולחים לך, לא כשאתה עומד בראש המדינה", סיכם.

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:דיוויד פרידמןשגריר ארה"ב בישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה