חדשות בארץ

תחקיר צה"ל על הפגיעה באזרחים בחאן יונס: "שיגור כושל של חמאס"

מחבלי חמאס שיגרו אמש רקטות לעבר ישראל, אך הן פגעו בבית ספר של אונר"א. בתאום צה"ל, העזתים שנפגעו בתקרית פונו לבית חולים שדה בינלאומי ברצועה. נמשכות תקיפות צה"ל בעיר

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

שיגורים כושלים של רקטות, על ידי מחבלי חמאס, שבוצעו אמש מהמרחב ההומניטרי בעזה, הובילו לפגיעה בבית ספר "אלקרארה" של אונר״א שבמרחב חאן יונס, ולפגיעה במספר אזרחים. כך דיווח היום (חמישי) דובר צה"ל, בתום תחקיר שבוצע. בכך נהדפה הטענה של ארגוני הטרור ברצועה לפיה צה"ל תקף את המבנה.

(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל עדכן כי בתיאום מפקדת התיאום והקישור לעזה של מתפ"ש וארגון הבריאות העולמי (WHO), האזרחים שנפצעו פונו לטיפול ראשוני בבית החולים שדה של חיל הרפואה הבינלאומי (IMC), שהוקם במהלך הלחימה במרחב דיר אל-בלח.

בצה"ל שבו הודגישו כי "חמאס מפר באופן קבוע את הדין הבין לאומי, תוך ניצול שיטתי של מבנים אזרחיים והאוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי לפעולות טרור נגד מדינת ישראל".

נמשכת הלחימה בחאן יונס

ללא קשר לפעולת חילוץ גופות החטופים, אתמול בחאן יונס, צה"ל ממשיך את התקיפות במרחב. צוותי הקרב של חטיבה 7, צנחנים וקומנדו, חיסלו בימים האחרונים מספר מחבלים והשמידו כ-50 תשתיות טרור.

בנוסף, צוותי קרב של חטיבות גבעתי ו-401, ממשיכים לפעול במרחב ברפיח. כוחות זיהו שני מחבלים והכווינו כלי טיס של חיל האוויר שחיסל את המחבלים. כמו כן, ביממה האחרונה הותקפו מעל ל-60 מטרות טרור על ידי מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של חיל האוויר ברחבי רצועת עזה.

תגיות:שיגור כושלחאן יונסמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה