חדשות בארץ

מפקד חיל האוויר: "התקיפה בתימן כוונה לכל המזרח התיכון"

האלוף תומר בר נפגש עם ראשי רשויות בצפון ואמר להם: "אנחנו מוכנים למלחמה". רקטות פגעו במבנים בשתולה ובמנרה, צה"ל הגיב בתקיפה בדרום לבנון

מפקד חיל האוויר (צילום: דובר צה"ל)מפקד חיל האוויר (צילום: דובר צה"ל)
אא

רקטות שנורו מדרום לבנון פגעו היום (חמישי) במבנה של פעוטון ביישוב שתולה ובמבנה נוסף במנרה, שם החלה שריפה בעקבות הפגיעה. בשני המקרים לא היו נפגעים. כוחות כיבוי אש הוזעקו למנרה והחלו בפעולות כיבוי.

בתגובה, צה"ל תקף מחבל חיזבאללה במרחב ממנו זוהו השיגורים, במרחב רב א-תלתין בדרום לבנון. בנוסף, צה"ל ירה באמצעות ארטילריה למרחבים שבעא ועייתא א-שעב.

האלוף תומר בר: "מוכנים למלחמה"

מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, נפגש אמש עם ראשי רשויות בבסיס "רמת דוד". בפגישה השתתפו מפקדים נוספים מחיל האוויר ומפיקוד הצפון.

במסגרת הפגישה התקיים שיח עם ראשי הרשויות בו הוצגו עיקרי הערכת המצב המבצעית, הועברה סקירה אודות פעילות חיל האוויר במלחמה ונערך ביקור בטייסת קרב וסיור בקריית שמונה. על פי דובר צה"ל, "האלוף הדגיש את כובד האחריות שיש לחיל האוויר במשימת ההגנה על הצפון".

בר הוסיף: "אנחנו מוכנים למלחמה. האחריות על חיל האוויר לממש את כל התוכניות המבצעיות היא מלאה. יהיה פה אגרוף מחץ קטלני ככל שניתן, אל מול אויב שאנחנו מכירים, יודעים, ויהיו הפתעות. למי כוונה התקיפה אל מול החות'ים? היא כוונה לכל המזרח התיכון, גם לנסראללה וגם לאיראן. בהיבט הזה אני אומר לכם שלאורך כל המלחמה שמרנו ומשמרים יכולת, שאם תיפתח מלחמה בצפון ועם איראן, אנחנו יכולים לה. תשעה חודשים ואנחנו 'אול אין', לא נחים לרגע, מבינים את צדקת הדרך. אנחנו ערוכים".

תגיות:תומר ברמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה