חדשות בארץ

מפקד שטח בחיזבאללה חוסל בלבנון; אלוף פיקוד הצפון: "כשיגיע הרגע נצא להתקפה"

התקשורת הלבנונית דיווחה כי צה"ל חיסל את עבאס מחמוד. האלוף אורי גורדין נפגש עם כוחות גולני בגבול הצפון. כ-100 מחבלים חוסלו בחאן יונס, מאז חידוש הלחימה במרחב

אלוף פיקוד צפון (צילום: דובר צה"ל)אלוף פיקוד צפון (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

התקשורת הלבנונית דיווחה בצהריים (שישי) כי מפקד שטח בחיזבאללה, עבאס מחמוד, חוסל בתקיפה ישראלית בדרום לבנון. דובר צה"ל עדכן במקביל כי בוצעה תקיפה במרכבא, שכוונה לעבר מפקדה של ארגון הטרור. בנוסף, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו חוליית מחבלים שזוהתה נכנסת למבנה צבאי של חיזבאללה.

מפקד פיקוד הצפון, האלוף אורי גורדין, ביקר את צוותי הקרב של חטיבת גולני בגבול הצפון, מלווה במפקד חטיבת גולני, אלוף-משנה עדי גנון.

בשיחה עם מפקדים אמר בין היתר גורדין: "אנחנו מחויבים לשנות את המציאות הביטחונית פה בצפון. כל תושבי מטולה וכל תושבי הצפון יוכלו לחזור לבתים שלהם. חיסלנו יותר מ-500 מחבלים בלבנון, רובם הגדול מחיזבאללה, והשמדנו אלפי תשתיות. הגב שלנו זה התושבים, הגב שלנו זה האזרחים והפנים שלנו והקנים שלנו מכוונים לאויב. שכשיגיע הרגע ונצא להתקפה, היא תהיה התקפה נחרצת ומכרעת. והמציאות שאנחנו בונים עכשיו במה קורה בפגיעה בצד השני ובהרחקה של האויב, מאפשר לנו את ההתקפה הזו לעשות בצורה מאוד מאוד איכותית".

כ-100 מחבלים חוסלו בחאן יונס מאז חידוש הלחימה בעיר

דובר צה"ל עדכן היום כי לוחמי אוגדה 98 חיסלו עד כה כ-100 מחבלים בחאן יונס. בנוסף, כלי טיס חיסלו שבע חוליות מחבלים ששיגרו פצמ"רים לעבר כוחות צה"ל במהלך הלחימה במרחב. עוד נמסר כי כ-45 מטרות טרור הותקפו ביממה האחרונה על-ידי חיל האוויר, בהן חוליות מחבלים, פירי מנהרות, מבנים צבאיים ותשתיות טרור שונות. באחת התקיפות, כלי טיס תקפו שני בורות שיגור שמהם שוגרו בעבר רקטות לבאר שבע.

תגיות:חיסול בלבנוןהאלוף אורי גורדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה