מעניין

מזעזע: האשה הזאת עברה לדירה חדשה – לא תאמינו מה גילתה מתחת לרצפה

מקרה חריג בארה"ב: אישה שעברה לדירתה החדשה במישיגן החליטה לשבור את הריצוף בגלל נזילה בחדר הכביסה. אחרי שעשתה זאת, היא נאלצה להזמין את המשטרה כדי שתחקור את האירוע

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אנשים עוברים לא מעט פעמים דירות במהלך חייהם. חלק מרוצים יותר וחלקם פחות. מקרה אחד בארצות הברית הפך לטרגדיה של ממש עבור תושבת ארקנסו בשם אודרי, שהחליטה לעבור למישיגן: היא הייתה מרוצה מהמראה הכללי של הבית והרגישה מאוד נוח לחיות בו, עד שהחליטה לעשות שיפוץ קל. באותו רגע, היא מתארת - חייה התהפכו.

על פי הדיווחים, אודרי נאלצה לשבור את הרצפות כדי להגיע לצנרת, שם הייתה נזילה. תחילה היא גילתה טביעות רגליים וכתם גדול של דם מתחת לריצוף, במה שהיה נראה כמו חלק מסרט אימה. היא פרסמה סרטון של הממצאים בטיקטוק וכתבה: "רק קנינו בית, ואני חושבת שמישהו נרצח בו". הגולשים לא נותרו אדישים לתמונות, והגיבו כי הדבר הזה אכן נראה כמו רצח.

"הייתה לנו נזילה בחדר הכביסה", סיפרה בהמשך לעוקביה. "זה חדר שהיה אחד המקומות היחידים שעוד מרוצף. בשל הנזילה, הומלץ לפתוח את הריצוף. תראו מה מצאנו". 

בשלב זה, היא הפנתה את המצלמה והציגה לצופים כתם אדום ומוזר וגם טביעות של רגל. "יש כאן טביעות רגליים. אני ממש בהיסטריה עכשיו. בבקשה, שמישהו יגיד לי שאני מגזימה בתגובה שלי, שזה רק צבע", אמרה לעוקביה. "אני בטוחה שזה לא. זה יושב מתחת לאריח דביק. אם אתם מכירים מישהו שניקה דברים כאלה, אז הוא יודע שצבע לא נספג דרך אריחים. בבקשה, תעזרו לי".

אודרי חשפה שפנתה למשטרה לאחר שגילתה דם מתחת לריצוף. שוטר ביקר בנכס ומבדיקתו לא אירע רצח בעבר בדירה. יחד עם זאת, הוא לא האמין למראה עיניו כשראה את המראה החריג הזה, ולכן ביקש למצות את החקירה עד תום.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:רצחחדר כביסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה