עולם הילדים

תשמעו מה הילדים החמודים האלה אומרים עלינו

ילדי עולם הילדים מספרים מה הם אוהבים באתר הילדים של הידברות, ואתם יכולים לזכות באחת מהגרלות הקיץ הגדולות של עולם הילדים, ליהנות מגלישה שבוע חינם בעולם ובעיקר – להיות רגועים שילדיכם צופים בתוכן נקי, ערכי ויהודי

אא
 

אלו רק שלושה ילדים מתוך אלפי ילדים וילדות שצללו לתוך עולם של אינסוף אפשרויות שבו כל עולם הוא הרפתקה חדשה, והקיץ הזה גם הילדים שלכם הולכים לפרוח. אל תתנו להם לפספס את החוויה. חוויה קסומה של תוכן ערכי, נקי ואיכותי עבור ילדי ישראל.

מה יש בעולם הילדים?

קרוב ל-2,000 פרקים של סדרות, מעל 70 סרטים, קרוב ל-40 חוגי העשרה דיגיטליים, מעל 70 ספרי קומיקס שלמים לקריאה, מעל 600 משחקים, כולל משחקי פרשת השבוע ומעגל השנה, קרוב ל-800 סרטוני טבע, מעל 2,000 סרטוני יצירות, קרוב ל-1,500 סרטוני רץ ברשת, מעל 120 סיפורי שמע חינוכיים ומעניינים, הידעת, דפי צביעה, קרוב ל-1,300 בדיחות ועוד הרבה תכנים איכותיים שנמצאים בעולם הילדים.

הגרלות הקיץ הגדולות



בכל קיץ מנויי עולם הילדים זוכים בפרסים יקרי ערך, פרסים מהנים לכל המשפחה.

  1. נופש משפחתי בצימר קסום מתנת סוויטת הימה בטבריה - במרחק הליכה קצר מחופי הכנרת נמצא מתחם דירות מושקע המתאים לזוגות ולמשפחות הרוצים ליהנות מחופשה מושלמת בטבריה. הסוויטה מאובזרת עם כל הציוד שתצטרכו לחופשה החלומית. ההגרלה תתקיים בסוף החודש הזה. מהרו להירשם!

להרשמה לעולם הילדים ולכניסה אוטומטית לכל הגרלות הקיץ לחצו כאן

 

  1. טיול רייזרים מתנת "ארי אקסטרים" - מסלול טיול רייזרים משפחתי המגיע לתצפיות נוף מרהיבות. חוויה מגבשת ומהנה לכל בני המשפחה.

 

  1. 10 כרטיסים זוגיים למופע תרי"ג - ילדי חבורת תרי"ג בתעלומת הכתר האבוד הוא מופע תרי"ג החדש לקיץ הזה, עם 12 מועדים שונים למופעים מושקעים, במת ענק, עשרות שחקנים ועשרות אלפי צופים באטרקציה המרכזית לילדים בחופש הגדול.

 

  1. 8 סטים של 10 ספרוני אלי לומד - הספרונים לקוחים מסדרת הספרים האהובה, "אלי לומד להתמודד עם רגשות", וכתובים בשפה בהירה וברורה, מגיעים לליבו של הילדים (וההורים) מלווים באיורים מאירי עיניים לחוויה משפחתית נעימה בשבתות ובימות השבוע.

 

  1. 1,000 ₪ בהעברה בנקאית לחשבון הבנק שלכם - הפעם חשבנו על פרס שישמח כל אחד. אחת ממשפחות עולם הילדים תזכה ב-1,000 ₪ שיועברו הישר אל חשבון הבנק של אחד ההורים, וכך תוכלו פשוט לבחור מה לקנות לעצמכם בכסף שתקבלו.

 

איך אפשר להיכנס להגרלה כבר עכשיו?

עושים מנוי לעולם הילדים באמצעות קישור ההרשמה, נהנים מגלישה של שבוע חינם וכבר נכנסים להגרלה.

להרשמה לעולם הילדים, לקבלת שבוע חינם ולכניסה להגרלות הקיץ לחצו כאן >>>

 

מהו אתר עולם הילדים של הידברות?

אתר עולם הילדים הוא פלטפורמה ייחודית ומפוקחת, שתיתן לילדכם שעות של חוויה והנאה איכותית. באתר יש כמות אדירה של סדרות וסרטים, משחקים מהנים, מגוון חוגים וסדנאות לילדים, קומיקסים מגוונים, מאות סרטוני יצירה לשעות של פעילות יצירתית, סרטוני רץ ברשת מכל הסוגים, סרטוני טבע, סיפורי שמע על מדרשי חז”ל, דפי צביעה, הידעת, בדיחות ועוד הרבה תוכן יהודי מעניין לילדים שלכם.

אז נצלו את ההזדמנות לזכות פעמיים: גם להיכנס להגרלות הקיץ הגדולות וגם לאפשר לילדיכם תעסוקה חינוכית ומהנה. עולם הילדים. כיף זה בטוח

להרשמה לעולם הילדים, לקבלת שבוע חינם ולכניסה להגרלות הקיץ לחצו כאן >>>

 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:ילדיםהגרלותעולם הילדיםמנוי לעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה