חדשות בארץ

דיווח: חמאס שלח לבן גביר תיעוד של חטופים עוברים עינויים

החמאס צילם חטופים ישראלים בשבי בזמן שעברו עינויים. הסרטונים נשלחו על ידי חמאס לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. השר מכחיש. מיה רגב, ששוחררה מעזה: "שפכו כלור על פצע הירי ברגלי, כדי שיכאב לי"

בן גביר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)בן גביר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

חמאס שלח סרטונים לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בהם מתועדים חטופים ישראליים בזמן שעברו עינויים. כך דיווח היום (ראשון) ה-Telegraph הבריטי.

לסרטונים צורפה דרישה מצד חמאס: "שפר את תנאיי הכליאה שלה אסירים הפלסטיניים". באחד הסרטונים שפרסם העיתון הבריטי נראה מחבל הפונה ישירות לבן גביר ומביע בפניו אתה דרישה תוך שהוא מאיים לפגוע בחטופים.

השר לביטחון לאומי מסר בתגובה: "חמאס לא שלח לי שום סרטון ואני מסרב לשתף פעולה עם תעמולה חמאסית. עם החמאס צריך לדבר רק דרך הכוונת. ארגון הטרור לא חיפש שום תירוץ ב-7.10 כדי לרצוח, לחטוף, ולהתעלל באזרחים חיים ואפילו בגופות, ואף רצח חטופים בשבי. תנאי המחבלים בבתי הכלא אכן הוחמרו והקייטנות פסקו ואני גאה בכך - אין לי כל כוונה להיכנע לתכתיבי החמאס".

במערכת הביטחון הגיבו לדיווח ומסרו שאינם "מכירים סרטונים של עינויים שהגיעו לשר בן גביר".

חטופה ששוחררה: "שפכו כלור לתוך פצע הירי ברגלי"

מיה רגב, החטופה ששוחררה משבי חמאס בעסקה הקודמת, שיתפה אמש בחדשות 12 על הייסורים שעברה בעזה. לדבריה, "היו מכאיבים לי בכוונה, ולפעמים היו לוקחים כלור ושופכים לתוך פצעי הירי ברגל שלי תוך שהם לוחצים. לא הייתה לי את היכולת להגיב אליהם - אבל כן הרגשתי".

רגב נחטפה מאתר המסיבה ליד רעים, יחד עם אחיה, ונורתה בזמן החטיפה ברגלה. מאז שבה לישראל נותחה שמונה פעמים והיא ממשיכה בהליך שיקום. לדבריה, מצב הפצע, בזמן היותה בעזה, החמיר בגלל טיפול לקוי.

תגיות:איתמר בן גבירסרטוני חטופים בשבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה