מעניין

בת 4 ואמה הזמינו ארוחת צוהריים – וקיבלו המבורגר מגואל בדם

טיפאני פלויד ובתה בת ה-4 ישבו לארוחת צוהריים ברשת המזון "בורגר קינג" בניו יורק והזדעזעו לגלות שהמנה שלהן מגואלת בדם. מבירור עם מנהל עלה כי אחד מאנשי הצוות נחתך בידו ודימם על המזון

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

ילדה בת 4 ואמה יצאו לאכול יחד ארוחת צוהריים ברשת המזון המהיר בורגר קינג בניו יורק ונדהמו מהמנה שקיבלו. האם, טיפאני פלויד, סיפרה בראיון לניו יורק פוסט כי הזמינה לבתה ארוחת ילדים. "פתאום שמעתי: 'אמא, אני לא רוצה קטשופ'. אז לקחתי את המנה שלה, חשבתי שהם שוב פישלו עם ההזמנה שלנו, ואז ראיתי שיש דם על כל ההמבורגר שלה, בתוך האריזה, על הצעצועים שלה, הכול".

פלויד הבחינה שגם המנה שלה מגואלת בדם. היא התקשרה למשרדי החברה, והמנהל אמר לה שהטבח חתך את ידו ודימם. "הוא אמר שהוא מאוד מצטער ושהוא יפצה אותי", אמרה פלויד.

האם המזועזעת התקשרה לרופא הילדים, שהודיע לה שהיא תצטרך לחכות 30 יום לבדיקת הדם של בתה כדי לקבוע אם היא חולה או לא, ולאחר מכן תצטרך להגיע לביקורת מדי שנה. פלויד אמרה לתקשורת המקומית: "אם רק יאלצו אותו להיבדק, הבת שלי לא תצטרך בדיקות דם". פלויד גם הגישה דו"ח למחלקת הבריאות של מחוז ניאגרה ולמפקח הבריאות המקומי. היא סיפרה ש"הוא דיבר עם אותו מנהל, שאמר שמישהו שחתך לו את האצבע, אבל הוא לא חשב שהוא מדמם כל כך'".

מהחברה נמסר כי הם ישלמו עבור הוצאותיה הרפואיות של פלויד ובתה. לדברי האם, "אמרנו לבורגר קינג שההוצאות הרפואיות לא מספיקות. סיפרנו להם איך הבת שלי לא אכלה מאז התקרית ושהיא לוקה בחרדה. היא זקוקה לעזרה מקצועית יותר רחבה".

מבורגר קינג מסרו בתגובה כי "היינו נסערים ומודאגים לשמוע על התקרית הזו. היינו בקשר עם האורחת ואנחנו בקשר איתה כדי לפתור את הדברים. אירוע זה התרחש כתוצאה מאיש צוות במסעדה שנפצע באצבעו, וכשהבחין בכך - התרחק מיד. סגרנו את המסעדה כדי להכשיר מחדש את כל חברי הצוות ושכרנו חברה חיצונית שתבצע ניקוי יסודי".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מענייןהמבורגריםניו יורק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה