חדשות בעולם

הרג זבוב ואיבד את עינו השמאלית

אדם בסין איבד את עינו השמאלית בגלל זיהום שנגרם לאחר שהרג חרק שנחת על פניו. החרק המעורב בתקרית הוא זבוב ניקוז, שבדרך כלל נמצא ליד מקורות מים – באמבטיה, בכיור ובמטבח

אא

אדם בסין איבד את עינו השמאלית בגלל זיהום שנגרם לאחר שהרג חרק על פניו. על פי העיתון SCMP, האדם ששמו וו הרג זבוב שזמזם סביבו ונחת עליו. כעבור שעה, עינו השמאלית נהייתה אדומה, נפוחה וכואבת. הוא פנה מיד לעזרה רפואית, אולם גם לאחר שנטל תרופות, מצבו החמיר ובסופו של דבר הוא נאלץ לעבור כריתה של גלגל עינו השמאלית. 

על פי דיווחים בתקשורת, הגבר אובחן עם דלקת לחמית עונתית. לאחר שהחל לסבול מכאבים בעינו השמאלית, נטל תרופות. עם זאת, הכאבים לא שככו והוא החל להתקשות בראייה.

הרופאים אמרו לו שהתסמינים נגרמו על ידי זיהום שהתרופות כבר לא יכלו לעצור, מכיוון שהעין והאזורים סביבה הפכו לכיב חמור. הזיהום איים להתפשט למוחו, ולכן הרופאים נאלצו להסיר את כל גלגל עינו השמאלית.

החרק המעורב בתקרית הוא זבוב ניקוז (יתוש עש), שבדרך כלל נמצא ליד מקורות מים – באמבטיה, בכיור ובמטבח. מומחים ממליצים להישאר רגועים כאשר חרק עף מולכם ובשום אופן לא לחבוט בו. במקום זאת, דחפו אותו בעדינות ולאחר מכן שטפו את האזור שנגע בו במים נקיים.

המקרה של וו משך תשומת לב רבה גם במדיה החברתית. גולש אחד כתב: "זה מפחיד. לעתים קרובות אני רואה את החרקים הקטנים האלה בחדר האמבטיה שלי וכבר לא אהרוג אותם".

"תמיד לשמור על חדר האמבטיה והמטבח נקיים, זו הדרך הטובה ביותר להגן על עצמנו", הגיב אחר.

זו אינה הפעם הראשונה שאירוע מסוג זה מתרחש. בשנת 2018, אישה בת 97 בסין סבלה מכאבים עזים עקב נחיתת זבוב על פצע בלחייה השמאלית, מה שגרם לזיהום משני. משפחתה אמרה כי חדר האמבטיה לא נוקה במשך זמן רב, מה שמשך אליו זבובים רבים.

תגיות:מענייןחדשות בעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה