הום סטיילינג

עיצוב לנפש: איך להפוך את הבית למקום שמטעין אותנו בכוחות ב-5 צעדים פשוטים

הבית שלנו הוא הרבה יותר מאשר קירות וגג. הוא מקום המפלט שלנו, המקום שבו אנו יכולים להטעין את הכוחות שלנו, פיזית, נפשית ורוחנית. בעזרת כמה רעיונות פשוטים ליישום, נוכל להפוך את הבית שלנו למטען עוצמתי לנפש, הכל על ידי עיצוב נכון, והוספת כמה אלמנטים נכונים. הטענה חיובית

אא

האם חשבתם איך הבית שלכם יכול לשמש כמקום שמטעין אתכם בכוחות מחודשים? דמיינו לעצמכם מרחב שבו כל פרט ופרט נועד לספק לכם שלווה, השראה וחיבור פנימי. אתם בהחלט יכולים לעשות זאת. להפוך את הבית למקום של הטענה רוחנית ונפשית, ולגלות איך ניתן ליצור סביבה ביתית שמעניקה לכם כוחות בכל פעם מחדש.

  1. צבעים ותאורה

בחרו בצבעים משמחים ומרגיעים כמו גווני כחול, בז', ירוק בהיר או כל צבע אחר שגורם לכם שמחה פנימית. צבעים אלו יכולים לעזור להרגיע את הנפש ולהעניק תחושה של שלווה. במקביל השתדלו להכניס כמה שיותר אור טבעי לתוך הבית. אור השמש משפיע בצורה חיובית על המצב הנפשי, ומסייע בוויסות השעון הביולוגי שלנו. הקפידו לפתוח את כל החלונות בבית מדי בוקר, ותנו לאוויר צח ומרענן להיכנס.

  1. פינת לימוד וספרי קודש

אין דבר המשרה אווירה חיובית ומטעינה יותר בבית מאשר לימוד תורה. השקיעו בספריית קודש יפה, והקפידו להעשיר אותה בספרים נוספים מדי פעם בפעם. בית שנשמעים בו דברי תורה משרה רוגע ושלווה יותר מכל עיצוב. הקירות סופגים את המילים הטהורות והאווירה בבית הופכת נעימה יותר. ניתן כמובן לקנות ספרייה קלאסית לספרי הקודש, או להשתמש במדפי ספרים ושידות גבוהות. העיקר שספרי הקודש יהיו במרכז הבית – כחלק מהעיצוב. אל תוותרו על הסעיף הזה.

  1. הקיפו את עצמכם בטוב

בנוסף להשקעה ברהיטים נוחים ואיכותיים - השקיעו ביופי של הבית. אפשר לתלות משפטי השראה, פסוקים מעוצבים, או פשוט תמונות של פרחים, שקיעה, או כל דבר משמח אחר שאתם אוהבים ורוצים לראות מול העיניים. מה דעתכם על תמונת הכותל המערבי במרכז הסלון? תמונה כזו יכולה לתת השראה, כוחות ותחושת שמחה פנימית. אל תזלזלו בכוחם של אקססוריז ליצירת האווירה הרצויה.

  1. הוציאו מיותר

נכון, אני חוזרת על זה שוב ושוב, אבל אין דבר חשוב מזה. הקפידו להוציא מהבית כל דבר שאין בו צורך. אל תשמרו כלים מיותרים וחפצים מיותרים שמכבידים עליכם. אל תשמרו חפצים כי "לא נעים", ואל תתלו ציור שאתם לא אוהבים כי "דודה צילה נתנה לנו אותו כמתנת חתונה, ואם היא תבוא לבקר" (היא לא). הבית הוא מקום ההטענה הנפשי והרוחני שלכם – שמרו עליו נקי, מסודר ומלא אך ורק בחפצים שאתם אוהבים.

  1. חפצים עם משמעות

הקיפו את עצמכם בחפצים שמעניקים לכם שמחה ומשמעות. תמונות משפחתיות, יצירות אומנות אהובות או חפצים עם ערך סנטימנטלי כמו מזכרות קטנות מחופשה משפחתית. כאן תוכלו לקרוא על יצירת קיר תמונות משפחתי כחלק מעיצוב הבית, ולמה כדאי מאוד לעשות זאת.

בית שמטעין אותנו רוחנית ונפשית הוא בית שבו אנחנו מרגישים נוח, רגועים ושמחים. זהו מקום שבו אנחנו יכולים למצוא את השקט הפנימי שלנו, לקבל כוחות ולהתחבר לערכים שחשובים לנו באמת. השקיעו בעיצוב הבית בצורה שתשפר את תחושת הנוחות והרוגע, והקדישו זמן ללימוד תורה בתוך הבית עצמו. כך תוכלו ליצור בית שמשמש כמקום של הטענה וחיבור.

יש לכם רעיונות נוספים? כתבו לנו בתגובות.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:עיצובעיצוב הביתעיצוב והום סטיילינגרוחניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה