מעניין

"שיזרקו אותה מעבר לגבול": כך דיווחה עיתונאית חיזבאללה ממג'דל שמס

בישראל אמנם הכריזו על הפסקת פעילות הערוץ הלבנוני אל-מיאדין, אבל התקנות פקעו וכך הצליחה כתבת הערוץ להשתחל לתוך השטח בו היו גורמים צבאיים. שר התקשורת: "לתת לה לשדר מפה - מופרך בכל קנה מידה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בישראל דיווחו בחודשים האחרונים על הצעדים שננקטו להפסקת פעילות רשת אל-ג'זירה, שמזוהה עם חמאס, אבל בינתיים נראה כי דווקא החיזבאללה מצליח להעביר מכאן את שידוריו ללא מפריע. הערוץ הלבנוני אל-מיאדין, שמזוהה עם ארגון הטרור שמרכזו בדרום לבנון, שידר אתמול (ראשון) מזירת נפילת הרקטה במג'דל שמס.

כזכור, לאחר פרוץ המלחמה, הצליח שר התקשורת שלמה קרעי, באישור הקבינט המדיני-ביטחוני, לחסום את שידורי אל-מיאדין שפעל בישראל. בנוסף, הממשלה הודיעה לפני כשלושה חודשים על סגירת רשת אל-ג'זירה בישראל, אחרי שפעלה כאן 28 שנה ברציפות.

קרעי טען אז כי מדובר בתעמולה מסוכנת ובפגיעה בביטחון המדינה. באתר N12 פורסם כי התקנות פקעו כעבור 45 יום, בישראל שכחו להאריך אותם ולכן הערוץ חזר לשדר באין מפריע ממה שהוא מכנה כ"גולן הסורי הכבוש". העיתונאית הערבייה הנאא מחאמיד הגיע למקום, אבל איש לא עצר אותה. היא העבירה בערוץ המזוהה עם חיזבאללה את המתרחש באזור באין מפריע.

אם זה לא מספיק, מחאמיד העלתה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "מג'דל שמס - חתיכה מהלב. היום הלב נשבר. אנשיה הם דרוזים-סורים מכובדים, קורבנות הכיבוש כמו כל פלסטיני - אז אל תטעו". בעבר נפצעה מחאמיד מרסיס של רימון הלם שהושלף בעיסאוויה, אך למחרת חזרה לשדר כשהיא חבושה באזור הראש.

שר התקשורת קרעי מסר בתגובה לחדשות 12: "הצבא מוזמן לקחת אותה (את הכתבת) ולזרוק אותה מעבר לגבול. לתת לכתבת חיזבאללה לשדר ממקום הטבח שחיזבאללה ביצע, זה מופרך בכל קנה מידה. גם לגבי אל-מיאדין כמו אל-ג'זירה, ביקשנו חוות דעת של גורמי הביטחון כדי לסגור אותם על פי החוק. אל-ג'זירה קיבלה עדיפות מטעמים מובנים ונסגרה. אל-מיאדין עדיין בתהליך. לכשתתקבל חוות הדעת ויתקבל האישור, נסגור מיידית".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חיזבאללהחרבות ברזלאל-מיאדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה