חם ברשת

אושיית הרשת חשף: "שיבצו אותי לגדוד הדרוזי. ביירות צריכה להישרף"

משה כורסיה שובץ במהלך שירותי לגדוד שמורכב בעיקר מדרוזים וסיפר לעוקביו: "איך שהגענו התחלתי לשמוע המון ערבית. זה הלחיץ אותי ולא בא לי טוב בכלל. תרשו לי להתבייש בעצמי – הם אחים שלנו"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת משה כורסיה הפך לאחד הפרצופים המוכרים במלחמה. הוא הרבה לעלות פוסטים בגנות חמאס, התגייס למילואים ועדכן את עם ישראל במתרחש, בעיקר בעזרת סרטונים מצחיקים.

בעקבות האסון הקשה במג'דל שמס בשבת האחרונה, בו נרצחו 12 ילדים דרוזים מרקטה ששיגר חיזבאללה, שיתף כורסיה בסיפור שחווה בעת שירותו במילואים בגדוד אליו שויך – שהמשרתים בו הם ברובם בני העדה הדרוזית.

"תרשו לי רגע להתבייש בעצמי", כתב כורסיה כשברקע תמונתו על מדים מאותה תקופה. "זה אני בצוק איתן, המילואים הראשונים שלי אחרי שחרור. שיבצו אותנו לגדוד הדרוזי, איך שהגענו התחלתי לשמוע המון ערבית. זה הלחיץ אותי ולא בא לי טוב בכלל. גדלתי שערבית זו ערבית וכל מי שמדבר את השפה הזו הוא האויב שלי".

"מיותר לציין שמהר מאוד הבנתי שמדובר באחים שלי. זוכה עד היום לשרת ולהילחם איתם", הוסיף כורסיה. "הם מקצוענים, אוהבי אדם, לב ענק, נאמנות למדינה ולעם ישראל. באמת שאני כבר לא מבין כלום, לא מבין את השיקולים הפוליטיים, אבל כמו שנשרף לנו הלב כבר יותר מדי זמן ואזרחים וחיילים שלנו חשופים בצפון לאינסוף מטחים, ביירות צריכה להישרף". בהמשך, כורסיה צירף את דגל העדה הדרוזית והוסיף: "אחיי הדרוזים, הלב שלנו מדמם יחד איתכם".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:משה כורסיההגדוד הדרוזי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה