חם ברשת

יוסף חדאד מתפרק: "אסור שהעם יהיה בקרע, צריך להשמיד את בני העוולה"

פעיל ההסברה בפוסט ויראלי לעוקביו: "כאילו מה שמחבלי הנוח'בה עשו פה נשכח, כאילו הטבח של 12 הילדים במג'דל שמס כבר נשכח. במקום שנתעסק במלחמה, אנחנו מתעסקים בקרע פנימי"

אא

פעיל ההסברה יוסף חדאד זועם. אירועי הימים האחרונים לא עוברים לידו, והוא מרגיש כי הקרע בעם הולך וגדל, ובמקום לעסוק בניצחון על האויב, הפילוג בעקבות אירועי הפריצות לבסיסים גורם לנו לשכוח את המטרה האמיתית שלנו.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, חדאד מתקשה להסתיר את האכזבה מאירועי הימים האחרונים. הוא מזכיר לעוקביו ובעיקר לממשלה שיש עדיין 115 חטופים בעזה. "כאילו מה שמחבלי הנוח'בה עשו פה נשכח, כאילו הטבח של 12 הילדים במג'דל שמס כבר נשכח", הוא פותח את הפוסט. "במקום שנתעסק במלחמה ובאויבים שלנו, באיום הקיומי שאנחנו נמצאים בו בכל החזיתות, במקום שנתעסק ב-115 החטופים שלנו שבידי חמאס ונחטפו בידי אותם נוח'בות בני עוולה, חטופים שחלקם נרצחו באכזריות וחלקם עוברים התעללות בשבי, במקום כל זה - אנחנו מתעסקים בקרע פנימי.

"בגלל החלטה אומללה של מבצע מעצר המוני, עם שוטרים צבאיים רעולי פנים שנשלחו לעצור לוחמי מילואים ששומרים על המחבלים הכי נבזיים שיש, כאילו שאותם לוחמים הם פושעים... זה פשוט לא ייאמן!

"לכל דבר יש דרך ועיתוי בטח בתקופה מורכבת ורגישה ובזמן מלחמת קיום - זו בטח לא הדרך לפעול. גם הפריצה לבסיס מנגד זה צעד שאסור שיקרה בשום אופן".

חדאד קיבל לא מעט חיזוקים בעקבות הפוסט, בעיקר כאלה שמגוננים על החיילים. "כשאנחנו נגררים בעקבות החלטה הזויה כזו לקרע פנימי, מי שמרוויח מכך הוא האויב שלנו, שמנסה כבר 10 חודשים להשמיד אותנו ולפגוע ברוח של הלוחמים. הם לא הצליחו רק כי היינו מאוחדים במאבק למען המדינה. אז חלאס! עכשיו צריך לתת גב ללוחמים הגיבורים שלנו, שיתמקדו במטרות החשובות של המלחמה - להחזיר את החטופים, את הביטחון, את הכבוד הלאומי ולהשמיד את בני העוולה".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:יוסף חדאדחם ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה