סלבס בהתחזקות

"ביקשתי שיהיה מליץ יושר": המפגש המרגש בין קובי פרץ לברוך בן יגאל

הזמר קובי פרץ פגש במקרה את אביו של גיבור ישראל, עמית בן יגאל הי"ד, והשניים נזכרו במפגש שלהם לפני ארבע שנים, אז פרץ ביקש מהאב להתפלל לרשב"י כדי שייוולד לו עוד ילד. מה קיבל עליו פרץ בעקבות הנס?

(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

הזמר קובי פרץ, שנמצא בתהליך התחזקות בשנים האחרונות, העלה פוסט ויראלי לרשתות החברתיות בו כתב על מפגש מעניין עם ברוך בן יגאל, אביו של החייל עמית בן יגאל הי"ד. השבוע השניים נפגשו והעלו זכרונות, מה שהפך לתמונה משותפת ולזכרונות שצפו מהעבר.

"נסתרות הן דרכי האל", כתב פרץ לצד התמונה המשותפת שלו ושל בן יגאל. "כמה שאני מחובר לקב"ה וכמה שאני אוהב ומחובר בנימי נשמתי לתנא האלוקי רשב"י. סיימתי הופעה ממש לא מזמן, ובדרכי הביתה עצרנו לאכול באור יהודה (מקום שלא הייתי שם הרבה זמן) ממש ליד בסיס תל השומר, היכן ששירתתי בצבא. איך שאני מסיים לאכול פוגש אותי המלאך הזה, שקוראים לו ברוך בן יגאל, אבא של החייל עמית בן יגאל, חייל גולני ז"ל שנהרג לפני כמה שנים - השם יקום דמו אמן.

"את ברוך פגשתי לראשונה  לפני ארבע שנים בערך, במירון, אצל רבי שמעון בר יוחאי. אני זוכר איך תפסתי אותו ביד והכנסתי אותו איתי לתוך המערה, היכן שאני מתפלל. תמיד, כמו בכל חודש, אשר אני נוהג לעשות כבר במשך  שנים. את הצער שראיתי על פניו אני לעולם לא אשכח - כאב של אב שכול שגמר אותי מבפנים. האיש היקר הזה איבד את הבן היחיד שלו, ביקשתי ממנו שיתפלל ויכוון מעמקי נשמתו שהרשב"י יהיה מליץ יושר שלו בשמיים, שיתן לו עוד ילד בחייו".

כמה שנים אחרי, השניים נפגשו ובן יגאל סיפר לפרץ כי נולד לו בן זכר, מה שריגש אותו מאוד. "ישתבח שמו לעד, נפגשנו במסעדה אחרי כמה שנים וראיתי שהוא התחתן בשנית וקיבל מתנה ענקית – ילד, בן מקסים, שימשיך את המורשת שלו. כל כך שמחתי למחזה המדהים הזה של השם יתברך, מהו כוח האמונה והתפילה".

לסיום כתב פרץ: "מה רבו מעשיך השם, אז מכאן בע"ה אני מקבל על עצמי בלי נדר לעלות עוד החודש שוב לצדיק שלי, רבי שמעון בר יוחאי, ולהודות על הנס".

תגיות:קובי פרץברוך בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה