מעניין

הזוי: אלפי תיירים הגיעו לחופשה, ראש העיר ביקש מהתושבים להישאר בבית

פאנוס קוואלריס חשש מאוד ממה שעומד לעבוד על האי שלו, סנטוריני. בהודעה חריגה הוא הבהיר שהצפיפות בלתי נסבלת, ולכן התושבים אמורים להישאר במה שהם מכנים כ"סגר"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ראש העיר של סנטוריני שביוון, פאנוס קוואלריס, חושש מאוד ממה שעומד לעבוד על האי שלו בקרוב: 17 אלף תיירים אמורים להגיע במהלך הקיץ לחופשה משפחתית, ולכן הוא דרש מהתושבים שלו להישאר בבתים ולא לצאת החוצה, בשל הצפיפות. הפוסט עצמו נמחק לאחר דקות, אבל למקומיים זה לא הספיק: הם דרשו שהמדינה תדאג להוריד את העומס במקום לדרוש מהם להישאר בבית ולא לצאת החוצה.

סנטוריני הוא האי המתויר ביותר ביוון, מדי שנה פוקדים אותו 2 מיליון תיירים כשבעונת הקיץ הצפיפות בלתי נסבלת. האי מוכר בזכות הבתים הלבנים שעוטפים אותו, ומתברר כי העומס נוצר בעקבות כך שכ-100 מטיילים נמצאים בו זמנית על האי על כל תושב אחד. מדי יום, מגיעות עוד ועוד ספינות תיירים כשהעומס עבור התושבים הוא גדול.

קוואלריס החליט לפרסם פוסט מתוך חשש שהצפיפות רק תלך ותגבר, אבל במקום לדאוג לצמצום התיירות, הוא החליט לוותר על התושבים הזועמים. עבור תושבי המקום זה היה יותר מדי: ראש העירייה הזכיר להם את התחושה שבה חיו בתקופת הקורונה, מעין סגר.

בפוסט, שנמחק כאמור, כתב קלוואריס: "זוהי הודעת חירום. עוד יום קשה לעיר ולאי שלנו. יגיעו 17 אלף מבקרים באוניות קרוז". צילום המסך הגיע במהרה לתקשורת היוונית, ש"חגגה" על הסיפור הזה בימים האחרונים.

עוד דווח כי ראש הממשלה, קיריאקוס מיצוטאקיס, הודיע כי הגעתן של ספינות קרוז ליוון תצומצם משמעותית בשל עומס. גם תושבי אתונה טוענים כי העומס בלתי נסבל.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:תיירותיוון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה