חם ברשת

"סידרנו לו פגישה עם הילדים": הרשת חוגגת את חיסול הנייה

אחרי הודעת חמאס, ברשת לא נותרו אדישים. יוסף חדאד: "זוכרים איך איסמעיל הנייה חייך בבוקר הטבח? אז העולם טוב יותר עכשיו". הגולשים יצאו מגדרם בעקבות החיסול: "בוקר טוב ישראל"

הנייה, ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)הנייה, ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)
אא

אחרי הודעת חמאס על חיסול ראש הלשכה המדינית של הארגון, איסמעיל הנייה, ברשתות החברתיות חגגו.

"זוכרים איך איסמעיל הנייה חייך בבוקר הטבח?", כתב פעיל ההסברה יוסף חדאד תוך שהוא מצרף את תמונתו של מנהיג חמאס מאותו בוקר. "אז חברים, תחייכו הבוקר חיוך גדול כי העולם טוב יותר עכשיו". בציוץ נוסף שהעלה ברשת ה-X כתב חדאד: "ישששש, גם איסמעיל הנייה הגיע לגיהנום. סגרנו חשבון עם המפלצת הראשית של ארגון הטרור חמאס, וכמה מדהים שזה קרה באיראן. אל תתעסקו עם ישראל".

"לפני פחות מארבעה חודשים איסמעיל הנייה קיבל את העדכון על חיסולם של שניים מבניו, והנה סידרנו לו פגישה איתם", כתבה הגולשת עינת. "יופי של עסקה. רק בכוח נמנע את החטיפה והטבח הבא. בוקר טוב ישראל".

העיתונאי מיכאל שמש כתב: "איסמעיל הנייה. רב המרצחים כל כך שמח ביום הטבח במלון היוקרה שלו. כשבטלוויזיה רואים את הרצח של נשים ותינוקות חפים מפשע, נעמד הנייה לתפילה מיוחדת יחד עם בכירי חמאס שבקטאר. עכשיו הוא כבר לא יוכל עוד לחייך. שיישרף בגיהנום".

בציוץ נוסף נכתב כי "יחיא סינוואר מתייעץ עם מוחמד דף ואיסמעיל הנייה", כשבתמונה נראים שני כיסאות ריקים.

העיתונאי אסף אוני זעם: "תמיד מופתע מהסיקור של הגרדיאן, שמכסה את החיסול של הנייה הבוקר כאילו הדלאי למה הלך לעולמו. תמונות, ביוגרפיה אוהדת, בני משפחה שנהרגו בעזה, הספד למנהיג פוליטי. המלה טרור לא מוזכרת עד כה אפילו פעם אחת".

העיתונאי והמגיש קלמן ליבסקינד צייץ בחשבון ה-X שלו: "לרגל פרישתו של איסמעיל הניה, אנחנו מתלבטים עם איזה שיר לפתוח את התכנית הבוקר. פתוחים להצעות". המאזינים לא נותרו אדישים והציעו שירים. "חארבו דארבו", "הסבון בכה מאוד" ו"לא תנצחו אותי" היו בין השירים שהוצעו. עיתונאי כאן 11, אסף ליברמן, צייץ: "הניה מת, איזה כיף לקום מוקדם".

השר עמיחי אליהו ציטט פסוק מתהילים וכתב: "אֶרְדּ֣וֹף א֭וֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵ֑ם וְלֹֽא־אָ֝שׁ֗וּב עַד־כַּלּוֹתָֽם - זו הדרך הנכונה לנקות את העולם מהזוהמה הזו. לא עוד הסכמי 'שלום'/כניעה מדומיינים, לא עוד רחמים כלפי בני המוות הללו. יד הברזל שתכה בהם היא זו שתביא לשקט ומעט נחמה ותחזק את היכולת שלנו לחיות בשלום עם אותם שחפצים בשלום. מותו של הנייה הופך את העולם למעט טוב יותר".

שר התקשורת שלמה קרעי צייץ: "כֵּן יֹאבְדוּ כָל אוֹיְבֶיךָ ה'". שר התפוצות עמיחי שיקלי פרסם סרטון של הנייה צועק "מוות לישראל" וכתב: "תזהר במה שאתה מבקש".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חיסולחם ברשתאסמאעיל הנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה