חם ברשת

בעקבות חיסול הנייה: המגישה שיוזמת חלוקת בקלאוות

אחרי שחילקה בקלאוות ברחובות בעקבות מותו של נשיא איראן איבראהים ראיסי, נטלי דדון יוצאת לחלק בקלאוות בעיר רחובות כדי לחגוג את חיסולו של איסמאעיל הנייה: "מי מתנדב?"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בתגובה לחיסול מנהיג חמאס, איסמאעיל הנייה, הרשתות החברתיות החלו להתמלא הבוקר (רביעי) ביוזמות ותגובות של מפורסמים. המגישה, נטלי דדון, החליטה ליזום חלוקת בקלאוות ברחובות. דדון כתבה "מי מתנדב לחלק בקלאוות בעירו?", וציינה שהיא בעצמה תחלק בעיר רחובות.

זאת לא הפעם הראשונה שדדון מחליטה לחגוג את חיסולו של בכיר המזוהה עם חמאס. לפני כחודשיים, עוד לפני ההצהרה הרשמית על מותו בתאונת מסוק של נשיא איראן, אבראהים ראיסי, דדון לא חיכתה להודעה הרשמית והחלה בחגיגות. היא יצאה לרחוב עם קופסת בקלאוות והחליטה לחלק לעוברים ושבים. "שימותו כל שונאינו אמן", כתבה.

"לא יודעת אם מצאו מסוק, לא מצאו מסוק, אני יצאתי בחמש", כתבה דדון בהלצה על מותו של ראיסי. "תזכורת: ראיסי כונה בשם הקצב מטהראן. חלק מתחביביו היה לאכול עוגה מסוימת שעה שצפה בעינויי מתנגדי השלטון. כל משפחה עשירית באיראן איבדה אדם תחת הוראות של ראיסי. ואם לקנח במחאת החיג'אב, להלן רב מרצחים ואויבנו".

השחקן ישראל אטיאס הגיב גם הוא הבוקר. הוא שיתף תמונה של הנייה וכתב "כל כלב ביג'י יומו". עמית סגל שיתף את מילות השיר "חרבו דרבו", וציין "איקס" לצד המחבלים הבכירים שחוסלו.

מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת, מעיין אדם, אחותה של מפל הי"ד שנרצחה בטבח בשמחת תורה, פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה בו היא נראית דומעת. היא כתבה לאימה: "יש לך סיבה לרקוד, אימא, קצת צדק לפלי".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:בקלאווהאיסמאעיל הנייהישראל אטיאסנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה