חדשות בארץ

ישראל נערכת להסלמה: נתניהו יכנס הערכת מצב, הועלתה הכוננות בכל הנציגויות בעולם

לאחר חיסול בכירי חמאס וחיזבאללה, איסמעיל הנייה ופואד שוכר, צה"ל מקיים הערכות מצב ולעת עתה אין שינוי בהנחיות לעורף. ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס אחר הצהריים את הקבינט

נתניהו (צילום: Dudu Bachar/POOL)נתניהו (צילום: Dudu Bachar/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס היום (רביעי) בערב את הקבינט המדיני ביטחוני ויקיים הערכת מצב גם עם ראשי מערכת הביטחון. במקביל, משרד החוץ הינחה את הנציגויות בעולם להגביר כוננות. מסר דומה הועבר למוסדות יהודיים וקהילות יהודיות. ההערכה בקרב גורמי הביטחון היא ארגוני הטרור ייתקפו ממספר זירות במקביל.

לשכת נתניהו הנחתה את השרים לא להתייחס לחיסולו של הנייה. לעת עתה ישראל לא לוקחת אחריות רשמית על התקיפה באיראן.

בלבנון דווח כי ההלוויה של "רמטכ"ל" החיזבאללה, פואד שוכר, תערך היום בצהריים. בחדשות 12 דווח כי ההערכה בישראל היא כי חיזבאללה יגיב על החיסול לאחר ההלוויה, אך בשלב זה פיקוד העורף לא שינה את ההנחיות לתושבים. עם זאת, הוחלט על סגירת המרחב האווירי מקו חדרה וצפונה.

צה"ל הודיע כי במידה שיוחלט על שינוי כלשהו, "נעדכן את הציבור באופן מיידי בפלטפורמות של צה״ל ופיקוד העורף. יש להישאר מעודכנים ולפעול על-פי הנחיות פיקוד העורף".

חיסולו של איסמעיל הנייה בטהרן, לצד חיסול בכיר החיזבאללה פואד שוכר בביירות, הובילו להערכות מצב גם בקרב גורמי הביטחון סביב אבטחת המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בפריז. מאבטחים נוספים הוצמדו לחברי המשלחת בכפר האולימפי ובמתקנים המרוחקים ממנו.

תגיות:בנימין נתניהוחיסול הנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה