סלבס בהתחזקות

השחקן שנשאר מחוסר עבודה: "זורק על השם הכל, מניסיון – הוא תמיד עוזר"

שלומי יפרח מספר: "עבדתי במחסן וקיבלתי מכתב פיטורים לא מזמן. יש שחקנים שאין להם איך לגמור את החודש, אבל אני סומך על הקב"ה בעיניים עצומות"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקן שלומי יפרח שומר שבת כבר שנים ארוכות. הוא נחשב לשחקן מוביל באחת הסדרות המצליחות בשנה שעברה, אך מאז הוא מחוסר עבודה. למרות זאת, הוא משתף כי הוא חי באמונה.

בראיון לישראל היום סיפר יפרח על הסיבה שהובילה אותו למצב הכלכלי המדאיג, על אשתו טליה שתומכת בו ועל האמונה הגדולה בבורא.

"לפני שלוש שנים בערך התפטרתי ממקום עבודה שהכניס לי משכורת יפה. היה לי משהו בקנה מבחינת משחק וחשבתי שיעוד משהו יצא לפועל, אז התפטרתי", אמר. "היה גל של קורונה והמון דברים בעולם המשחק נעצרו. התחלתי לשחק בהבימה בהצגה, ובגלל שאני לא מופיע בשבת ההצגות ירדו לי ביותר מחצי. ישבתי תקופה ארוכה בבית בלי פרנסה בכלל. טליה אשתי הייתה מכניסה משכורת קטנה. בתקופה הזאת קמתי בוקר אחד וקיבלתי הודעה מהבנק שאני חייב להכניס כסף במיידי אחרת מחזירים לי תשלומים".

"אז במיטה, בלי לצחצח שיניים, בלי כלום, הרמתי עיניים לקדוש ברוך הוא ואמרתי לו 'עכשיו תורך, אני זורק אליך את ההודעה הזאת, תסדר את זה. נתתי מעשרות, נתתי צדקות, עכשיו תחזיר לי'. שעה אחרי, טליה התקשרה ואמרה שקיבלה בונוס בעבודה ושהמשכורת הקרובה שלה תהיה גדולה".

"גם עכשיו אני לקראת תקופה שאין לי מושג איך לפרנס, אבל אחרי התקופה הזאת אני יודע שמה שצריך להגיע אליי – יגיע. מייעץ לזרוק על השם הכל. מניסיון הוא למעלה מקשיב, שומע ועוזר".

"עבדתי במחסן. קיבלתי מכתב פיטורים לא מזמן על כל מיני סיבות שאני והמנהל שלי יודעים שהן לא נכונות", המשיך. "מה שנכון הוא שקשה מאוד להחזיק עובד שמתעסק בכל עולם המשחק. זה מצריך ממך להיעדר מהעבודה לחזרות/הצגות/צילומים, אולי אפילו ראיונות ופגישות שלא תמיד מכניסים כסף ואתה נשאר קירח משני הצדדים.

"כל מי שפוגש שחקן שהוא ראה אותו לילה לפני כן בטלוויזיה בטוח שהוא יושב על מיליונים וזאת טעות גדולה מאוד. אנשים צריכים לדעת שיש הבדל בין להיות שחקן לבין להיות טאלנט ושיש שחקנים שרואים אותם בטלוויזיה ואין להם איך לסגור את החודש. אני לא מסתמך על ההצגות שלי, שהן ברוך השם כן מכניסות כסף, או על צילומים שבאים לי פעם בכמה חודשים במקרה הטוב".

לסיום, יפרח סיפר שלמרות התקופה החלשה הוא סומך על בורא עולם. "בגלל מכתב הפיטורים אני לא יודע לאן אתגלגל עכשיו ואיך לפרנס - אבל אני סומך על הקדוש ברוך הוא בעיניים עצומות".

תגיות:ביטחוןשלומי יפרח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה