חדשות בארץ

אם התצפיתנית החטופה: "חיסול הנייה? רוצה לראות את הבת שלי בבית"

איילת לוי-שחר, אימה של נעמה לוי, סיפרה: "תחושה של נקמה? זה פחות מעניין אותי, יש כאן עניין של הצלת חיים. קודם כל דואגת לחייה"

מוצב נחל עוז (צילום: דובר צה"ל, בקטן: נעמה לוי)מוצב נחל עוז (צילום: דובר צה"ל, בקטן: נעמה לוי)
אא

איילת לוי-שחר, אימה של התצפיתנית החטופה נעמה לוי, שוחחה עם העיתונאי עופר חדד בחדשות 12, והתייחסה לחיסולו של מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה. היא דיברה בעיקר על האפשרות שבעקבות החיסול העסקה לשחרור החטופים לא תצא לפועל. "אני דואגת. לא יודעת איך זה ישפיע על ההצלה של הבת שלי, החיים שלה בסכנה", אמרה.

אימה של נעמה, שמוחזקת בשבי כבר 300 ימים, שיתפה על תחושותיה בעקבות החיסול. "התחושה הראשונה היא דאגה לחיים של נעמה, ולשחרור של כל 115 החטופים שמוחזקים בעזה", אמרה. "מקבלי ההחלטות צריכים לחשוב איך כל צעד שנעשה, מדיני או צבאי, משרת את הביטחון של מדינת ישראל ואת הביטחון של החטופים".

"המסר שלי לממשלה הוא לשמור על הפוקוס ולזכור מה המטרות האמיתיות שלנו, שהן לא חיסול כזה או אחר - המטרות שלנו רחבות יותר, ובראש ובראשונה קשורות לביטחון ולחיים של תושבי המדינה שלנו, והחיים של הבת שלי שנמצאת בסכנה, היא כבר 300 יום בעזה. בכל צעד שעושים - צריך לזכור את זה ולשאול אם הוא משרת את המטרה ומקדם עסקה".

בהמשך נשאלה לוי-שחר מה היא חושבת על החיסול בטהראן. "אני לא יכולה לומר שאני מרגישה הקלה או תחושה של נקמה בעקבות החיסול של הנייה", השיבה. "זה פחות מעניין אותי ולא מוביל אצלי. יש לנו עניין של הצלת חיים ואני רוצה לראות את הבנות בבית, את החטופים, את הילדה שלי".

תגיות:איסמאעיל הנייהחיסולחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה