חדשות בארץ

ארגוני הטרור: "קוראים לעמנו בגדה להסלים את ההתנגדות"

החמאס והג'יהאד האיסלאמי פרסמו הודעה משותפת, לציון 300 ימים למלחמה. כוח צה"ל תקף בית ספר ברצועה, בו הסתתרו עשרות מחבלים וביצע חיסול ממוקד

פעילות ברצועה (צילום: Oren Cohen/Flash90)פעילות ברצועה (צילום: Oren Cohen/Flash90)
אא

החמאס והג'יהאד האסלאמי פרסמו הערב (חמישי) הצהרה משותפת, לדבריהם לציון היום ה-300 למלחמה בעזה.

בהצהרה נאמר: "אנו קוראים לעמנו בגדה המערבית להסלים את ההתנגדות, לסכל את הכיבוש הציוני ולגרום לכיבוש ולעוזריו לשלם את המחיר על פשעיהם. הכיבוש לא השיג ולא ישיג אף אחת מיעדיו במלחמת רצח העם, מלבד הרג ילדים, נשים וזקנים והרס תשתיות ומוסדות אזרחיים".

שני ארגוני הטרור אישרו את המשך "העבודה המשותפת והתיאום האפקטיבי המתמשך ברמה המדינית, הצבאית, השטחית וההומניטרית, ואת ההגנה על העורף".

דובר צה"ל מסר, ללא קשר להודעת ארגוני הטרור, כי כוחות צה"ל מתגברים פעולות הגנה בצירים וביישובים ביהודה ושומרון, ברקע המצב הביטחוני והחשש מהסלמה בזירות השונות. "צה"ל ערוך ומתואם יחד עם כוחות הביטחון והרשויות בגזרת יהודה ושומרון לתרחישים השונים", נמסר מצה"ל.

חיסול ממוקד ותקיפת בית ספר ברצועה, בו הסתתרו מחבלים רבים

צה"ל ושב"כ חיסלו היום מחבל נוח׳בה, שלקח חלק בטבח בשבעה באוקטובר, ובתיעוד והפצת סרטוני פיגועים נגד כוחות צה"ל. הפעילות בוצעה בשיתוף השב"כ. המחבל, איסמעיל גול, חוסל באמצעות מטוס קרב. 

דובר צה"ל עדכן כי מטוס קרב של חיל האוויר, בהכוונת מידע מודיעיני של אמ"ן, שב"כ ופיקוד הדרום, תקף מחבלים שפעלו במתחם בית הספר "דלאל" בשכונת סג'עייה. המתחם שימש את חמאס כמקום מסתור למחבלים ולמפקדים בארגון. על פי צה"ל, במתחם זה תוכננו פעולות טרור כנגד ישראל. הפלסטינים דיווחו על לפחות 15 הרוגים בתקיפה.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלתקיפה בעזהתקיפה בלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה