חם ברשת

ב"אחים לנשק" לגלגו על העיתונאי החרדי. התשובה שלו היממה אותם

יקי אדמקר קיבל מהארגון הודעה: "תזכיר לנו איפה שירתת בצבא, איפה אתה עושה מילואים ומה תרומתך במלחמת חרבות ברזל?". אדמקר הגיב: "אני אחרי יותר מ-7 חודשים בשירות מילואים בבסיס שורה"

(צילום: Nati Shohat/Flash90)(צילום: Nati Shohat/Flash90)
אא

העיתונאי החרדי יקי אדמקר קיבל תמיכה חסרת תקדים ברשתות החברתיות בעקבות עימות שלו עם "אחים לנשק". בימים האחרונים הוא שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות בתחושותיו, אבל הוא לא חשב שיקבל תגובה מהירה כל כך מהעמותה. אחרי ששמע את התשובה והגיב, השיח הפך לוויראלי והסתיים בתמיכה שקיבל מלא מעט גולשים.

הסיפור עצמו החל בתגובה של דובר צה”ל בנוגע לשירות המילואים של סא”ל מיל' רון שרף, אחד ממובילי תנועת "אחים לנשק", שטען בעבר כי לא יתייצב לשירות בשל הרפורמה המשפטית. שרף הוא ממובילי המחאות נגד הממשלה והוא חשף בוועדת חוץ ובטחון של הכנסת שנערכה בשבוע שעבר, כי הוא עדיין מפקד על המיונים ביחידות המיוחדות – שלדג וסיירת מטכ"ל. מצה"ל נמסר לערוץ 7, שביקש תגובה כדי לדעת האם הוא אכן משרת, כי "סא”ל (מיל’) רון שרף הינו משרת מילואים עתיר זכויות כפי שבא לידי ביטוי לאורך שירותו בסדיר ובמילואים וכן במלחמת חרבות ברזל סא”ל (מיל’) שרף, ממשיך להתייצב לשירות מילואים כאשר מזומן אליהם בהתאם לצרכי המלחמה". אדמקר לא אהב את התשובה, משום שהיא אינה מתכתבת עם הדברים שעליהם הצהיר שרף בעבר.

"יקי, רק לידיעה וקצת סקרנות תזכיר לנו איפה שירת בצבא, איפה אתה עושה מילואים ומה תרומתך במלחמת חרבות ברזל?", שאלו פעילי "אחים לנשק" את העיתונאי. אדמקר, משרת מילואים פעיל, שמר על פאסון.
מתברר כי כבר בתחילת המלחמה פנה אדמקר לצבא יחד עם קבוצה גדולה של חרדים וביקש להתגייס באופן מידי, כדי לסייע לצה"ל במטרות שלו. "אני אחרי יותר מ-7 חודשים בשירות מילואים בבסיס שורה. עכשיו תהיה תגובה עניינית לכך שעשיתם שימוש בצה"ל כדי להשיג מטרות פוליטיות, או ששוב אתם פה בשביל הלייקים?", השיב להם.

השיח הזה הפך ויראלי, ותוך שעות קיבל העיתונאי תמיכה מקיר לקיר, ולא רק מהמגזר החרדי. העובדה שהוא חובש כיפה שחורה גרמה לארגון לחשוב שאינו משרת, אך הוא טעה.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אחים לנשקבסיס שורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה