חם ברשת

האיראנים נפלו בפח: "נעצר ישראלי בשם 'עמית חזה' שסייע בחיסול"

חם ברשת: אחרי ש"אלי קופטר" סייע בחיסול ראיסי ו"עמית נקש" נעצר כי חיסל את הנייה, ברשתות החברתיות התלוצצו והיה מי שלקח את הידיעה האחרונה ברצינות. גם הטורקים נפלו בפח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחרי שישראל דיווחה על "עמית נקש", כמי שהיה אחראי לחיסולו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, מה שפורסם בתקשורת העולמית וגרם ללא מעט מבוכה, כעת, ברשתות החברתיות הצליחו להפיל גם את התקשורת האיראנית. על פי דיווח שפורסם אתמול (ראשון), המתנקש שנעצר באיראן הוא אדם בשם "עמית חזה". בחשבונות טלגרם שלהם מאות אלפי עוקבים טוענים שהוא זה שחיסל את הנייה.

כזכור, ברשתות החברתיות נוהגים לנסות ולהתל כבר תקופה ארוכה בעיתונאים מהעולם הערבי – שנופלים בפח פעם אחר פעם. זה התחיל עם ספינה שנתפסה על ידי החות'ים כשרשימת השמות של "הישראלים" שנתפסו כללה את "תיקי פור", "אבי רון" ו"סימי לק". בעקבות מותו של נשיא איראן איברהים ראיסי, צייצנים ישראלים טענו שהטייס "אלי קופטר" אחראי למותו – מה שגרם לטלוויזיה הצרפתית לפתוח עם הידיעה הזאת. לאחר חיסולו של איסמעיל הנייה, פורסם כי המתנקש הוא "עמית נקש" וכעת, אדם נוסף שנעצר הוא "עמית חזה" (מלשון "המתחזה").

ערוצי הטלגרם האיראניים וגם בעמודי טוויטר, כתבו הלילה כי "נעצר גם אדם עם אזרחות מאזרבייג'אן וישראל בשם 'עמית חזה', בחשד שהתחזה לקצין משמרות המהפכה וסייע בחיסולו של איסמעיל הנייה בטהראן".

האיראניים לא בדקו את הידיעות שהופצו, ולפי העבר, נראה שגם לא ממש עניין אותם לחקור אם הידיעה נכונה. הידיעה הזאת, אגב, הגיעה גם לחשבונות טוויטר טורקיים. גם שם טענו כי מדובר באיש שנעצר לאחר שהיה מעורב בחיסולו של מנהיג חמאס.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חיסול באירןעמית נקשעמית חזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה