סלבס בהתחזקות

הזמרת אודיה: "אני מסתכלת על נשים צנועות בקנאה. אני בדרך לשם"

אודיה אזולאי, שנמצאת בתהליך התחזקות, חושפת: "לא נכנסת למערכת יחסים עם מישהו שאין לו פוטנציאל להיות בעלי. הוא צריך להאמין ולדעת שיש בורא לעולם"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הזמרת אודיה הצהירה לא מעט פעמים בעבר על כך שהיא מתקרבת לדת. לאחרונה היא חשפה כי בגיל צעיר מאוד החליטה "להתנתק מהדת", אך לפני כשנתיים החליטה שוב להתחזק. "אחרי שנתיים הרגשתי שחסר לי משהו, הרגשתי כמו בן אדם שאין לו נשמה, והחלטתי לחזור לשמור שבת", היא מספרת על התקופה שבה החליטה לשמור שבת. "היו  עליות וירידות: יש תקופות שאני יותר חזקה בתפילות, יש תקופות שקשה לי יותר עם צניעות. אני לא יוצאת בהצהרות. אני עושה את מה שאני מרגישה איתו בכיף, לא רוצה לעשות משהו מתוך צער. אני, למשל, לא מאמינה בעבודה בשבת. אין ברכה בכסף הזה".

בראיון לעיתון "לאשה", שפורסם גם באתר YNET, היא מוסיפה: "יש לי קושי עם זה ותמיד היה, אבל אין ספק שאני שואפת לשם וגם אגיע לשם מתישהו, כי זה מה שאני רוצה לחיים הבוגרים שלי. כשעוברת לידי תלמידת אולפנה עם חצאית ארוכה, זה קונה אותי, אני מסתכלת עליה בקנאה. אני לא יודעת להגיד אם אלך עם כיסוי ראש כשאהיה נשואה, אבל אין לי ספק שהצניעות תגיע, אני בדרך לשם".

בהמשך היא נשאלה מתי תתחתן והבהירה כי "אני לא נכנסת למערכת יחסים עם מישהו שאין לו פוטנציאל להיות בעלי. הוא צריך להאמין ולדעת שיש בורא לעולם. בואי נגיד שאני לא אצא עם אתאיסט או עם גוי. זה לא יקרה. מה יקרה אם אכיר גבר ירא שמים שהקריירה שלי לא תמצא חן בעיניו? אז נדבר ונמצא את עמק השווה. אין לי ספק שאם אצא עם בחור דתי והוא יגיע עם בעיה כזאת, נפתור אותה".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:צניעותהתחזקות באמונהשמירת שבתהזמרת אודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה