גולשים כותבים

פגשתי אותה במיון. החזקתי לה את הידיים חזק – והיא בחרה בחיים

היא פגשה בחורה עם מבט עצוב בעיניים. כשנודע לה על מעשה קיצוני שניסתה לעשות – שאין ממנו דרך חזרה, החליטה לבקר אותה בבית החולים, להיות לצידה ולהעניק לה תקווה. היום, הבחורה חיה חיים מלאים ושמחים, ומעבירה מסר לכל מי שנמצא בתקופה קשה: "אל תוותרו, החיים עוד לפניכם"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפני כחצי שנה פגשתי בחורה במקום שבו שהינו יחד, כי לא הייתה לנו אפשרות לבית בזמנו (גרנו שם כ-12 בנות מכל מיני מגזרים, עם מדריכות ומתנדבות נפלאות).

אותה בחורה לא דיברה הרבה עם שאר הבנות. היה לה תמיד מבט עצוב בעיניים.

היא הזכירה לי קצת את עצמי בגיל הזה.

הצלחתי לעזור לה מידי פעם להתגבר על התקפי חרדה... יום אחד בטעות שמעתי את אחת המדריכות בטלפון מדברת על אותה בחורה, שמתברר שניסתה לשים קץ לחייה.

הייתי נסערת מאוד. אף על פי שכמעט לא הכרתי אותה, ולא ידעתי עליה שום דבר פרט לשם שלה ולגיל שלה, החלטתי לנסוע אליה לבית החולים. שמתי בשקית סוודר, גרביים וכמה דברים שחשבתי שאולי היא תצטרך, ועליתי על מונית. פגשתי אותה במיון בבית החולים, החזקתי לה את הידיים חזק, הרגעתי אותה והייתי איתה עד הבוקר. במהלך הלילה דיברתי אל הלב שלה, ועל כך שהיא חשובה להרבה אנשים וחשובה לעולם, גם אם נראה לה שלא ושכרגע הכל חשוך ומייאש.

לשמחתי הרבה הרופאים טיפלו בה היטב ושמרו עליה. עברה חצי שנה, היא עדיין חיה. היא מעלה מידי פעם פוסטים לרשתות עם תמונות שלה. בתמונות היא מחייכת, היא נראית שמחה יותר משהכרתי אותה, היא עושה דברים שהיא חולמת עליהם ועפה על החיים. אני שמחה ומאושרת כל כך שהיא בחרה בחיים, כי באותו יום במיון היא אמרה: כשאני אשתחרר מהמיון אני אנסה שוב, ואני אצליח...

מדהים בעיני שהיא בחרה בחיים, שהיא בחרה להקשיב לי, להקשיב ללב שלה ולחיות את החיים.

ברוך ה' היא במקום טוב יותר, וגם אני.

ורציתי להעביר מסר למי שאולי נמצא בתקופה חשוכה ומייאשת – אל תוותרו!!!! החיים עוד לפניכם/ן. תחיו אותם, תעריכו את מה שיש.

תפזרו אהבת חינם - אם תעזרו למישהו – זה יחזור אליכם בחזרה.

הגלגל מסתובב, והעולם אולי לא הכי מושלם ולא הכי יפה, ולפעמים קשה וההרגשה נוראית – אבל הכל יכול להשתנות. תאמינו בטוב ותחיו עם תקווה.

ספרו לנו על רגעים קטנים של אהבת חינם שיצרתם או חוויתם, על חיוך, מילה טובה, על התחשבות בזולת, עשייה למען האחר, או על רגעים שהפכו את היום של מישהו אחר לטוב יותר.

שלחו לנו את הסיפורים לכתובת הדוא"ל  debi@htv.co.il ואנחנו נפרסם את הסיפורים המעניינים ביותר באתר, כדי שכולם יוכלו ללמוד ולקבל השראה.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אהבת חינםהתקף חרדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה