סלבס בהתחזקות

אביב אלוש: "החלק החשוב לפני היציאה לקרב – ציציות וספרי תהילים"

השחקן מסביר כי "פעם, על כל אלף חיילים היו יצאו איתם אלף חיילים שהתפללו ולמדו תורה. שאנחנו צריכים לשים את כל הפוקוס על החיבור ועל הנקודות הטובות של כל אחד"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקן אביב אלוש נמצא בתהליך התחזקות כבר תקופה ארוכה. הוא מפרסמים פוסטים רבים על המלחמה, ונוהג לעלות מסרים חשובים מפרשת השבוע. כעת הוא מתייחס לאחד הנושאים החמים שעלו לאחרונה – התרומה למלחמה.

"'אֶלֶף לַמַּטֶּה אֶלֶף לַמַּטֶּה לְכֹל מַטּוֹת יִשְׂרָאֵל תִּשְׁלְחוּ לַצָּבָא'", כותב אלוש "יש על הפסוק הזה עשרות פירושים מדהימים, אבל מהיפים שבהם אומר שעל כל אלף חיילים היו יצאו איתם אלף חיילים שהתפללו ולמדו תורה להצלחתם. ידוע שגם דוד המלך היה יוצא להילחם באותה השיטה: זוגות זוגות. חיבור של חומר ורוח וזה הסוד של עם ישראל לאורך כל הדורות".

אלוש מסביר כי "למלחמה במדין יצאו גם פינחס בן אלעזר הכהן יחד עם כלי הקודש, כלומר החלק הרוחני של היציאה לקרב הוא מאוד מאוד משמעותי. לא סתם גם בימים שלנו החיילים מתפללים לפני היציאה לקרב, ציציות, ספרי תהילים בערמות, נכנסים פנימה לאפודים. זה חלק מאיתנו. ברור שאני יכול להבין את מי שלא מאמין בכח הרוחני וקשה לו לתפוס את זה, אבל זה הסיפור שלנו, נרצה או לא נרצה. אני חושב שאנחנו צריכים לשים את כל הפוקוס על החיבור ועל הנקודות הטובות של כל אחד".

"אנחנו שונים, לכל אחד יש את הכישרון והיכולת המיוחדת שלו ואם רק נדע לקחת אחריות על עצמנו ולהוציא מעצמנו את הכי טוב עבור הכלל, ככה נצליח לאחד כוחות ולהיות אחד", הוא מסכם. "תארו לכם קבוצת כדורגל שכל ה-11 הם חלוצים - מה היה קורה? בלגן. צבא שכולם טייסים - לא יעבוד. אנחנו צריכים את כולם, לכן העבודה היא אישית ופנימית בלי האשמות ובלי דיבורים לא טובים, כי אז זה מחייב את הבורא לתת כח לרעים (איראן, חמאס, חיזבאללה וכו'). אין עוד מלבדו, על תורתו ועל ישראל עמו".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אביב אלושציציתתהילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה