תוכן שיווקי

יעד נדל"ן חרדי חדש: "הזדמנות שלא תחזור"

״רחובות מתחדשת והקהילה החרדית מתעצמת תחת ראש העיר החדש״: קרקע פרטית בשכונה החדשה בעיר ב- 199,000 ש״ח בלבד - הזדמנות שלא תחזור להצטרף לעיר החרדית העתידית

נדל"ן ברחובות | צילום: depositphotosנדל"ן ברחובות | צילום: depositphotos
אא

עם ניצחונו המוחץ של ראש העיר החדש ברחובות, מתן דיל, החל המסע החדש של העיר לקראת עתיד טוב יותר. על פי התחזיות רחובות צפויה לגדול משמעותית בשנים הקרובות ולהגיע לכ- 300,000 תושבים והקהילה החרדית צפויה להוות חלק ניכר ומשמעותי מכמות התושבים, כאשר בנוסף לכך מתוכננת לקום שכונה חדשה שאושרה לאחרונה בבית המשפט העליון שתכלול קריית חינוך חרדית חדשה, בתי כנסת ועוד. ״לאחר אישור שכונה חדשה ברחובות מחירי הקרקעות נוסקים - זו הזדמנות שלא תחזור״, מספרים בחברה המשווקת את הקרקעות לציבור החרדי.

הקרקע המדוברת היא אחת מעתודות הקרקע האחרונות בעיר אשר נמצאת באזור פיתוח עירוני – כך שסיכויי ההפשרה של הקרקע בעתיד הלא רחוק גבוהים במיוחד - בעיקר לנוכח העובדה שהיא סמוכה לשכונה החדשה שכבר הופשרה וצפויה להוסיף כ- 8,000 יחידות דיור לעיר באחד האזורים המבוקשים. למעשה, בתקופה של חוסר וודאות, על פי מומחי נדל״ן מקומיים מדובר בהשקעה בטוחה. אחד מהם מספר לנו: ״בעוד ששוק הדירות קפוא, שוק הקרקעות במדינה, ובפרט ברחובות, ערני מתמיד ומושך משקיעים חרדים מהארץ ומהתפוצות״.

בחברת השיווק אומרים לנו שמדובר באחת מעסקאות הנדל"ן החמות והאטרקטיביות שנראו בישראל בשנים האחרונות: "העובדה שמדובר כאן בקרקע אשר נמצאת ממש בצמוד לתוכניות שכבר אושרו ובהן המשקיעים נהנים מרווח של כעשרות אחוזים בשנה, רק מוסיפה לאטרקטיביות של העסקה - המשקיעים שירכשו את הקרקע כעת יהנו מהטיימינג הטוב ביותר, לכן זה לא מפתיע שנותרו קרקעות בודדות למכירה".

כאמור, כעת תוכלו להשקיע ביחידות הקרקע הבודדות שנותרו למכירה במחיר של ₪199,000 בלבד וליהנות מפוטנציאל רווח משמעותי בעיר החרדית העתידית של השפלה והמרכז - חשוב לציין שהקרקע הינה פרטית בטאבו ונמצאת בצמידות לקרקע בה אושרה כבר תוכנית (ותמ”ל 3003) ולשכונת אחוזת הנשיא היוקרתית. "המשקיעים יהנו מליווי צמוד לאורך כל ההליך - זו הזדמנות להגיע לנכס באזור מבוקש שעל פי כל התחזיות עם אישור התוכנית שווי הקרקע יעלה בכעשרות אחוזים בשנה - כך שגם אם לא תמשיכו לשלבי בניית הנכס עדיין תהנו מרווח ענק על ההשקעה", מסכמים בחברה.

השאירו פרטים ותקחו חלק בבשורת הנדל"ן החרדית>>>

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:וויסל סחרקרקעות ברחובות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה