סגולות

סגולה ייחודית לעבור טסט או מבחן תאוריה

סגולה נפלאה לעבור מבחן או טסט: תחילה יש להתכונן למבחן כראוי, שכן אין מדובר כאן בנס שמעל לטבע, אלא בסגולה טובה להצלחה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חז"ל דורשים בתלמוד: "אין אדם נוקף אצבעו מלמטה, אלא אם כן גוזרין עליו מלמעלה". לכל הצלחה של אדם יש צורך בעזרה ובסיוע במעשיו, ועזרה זו נקראת סייעתא דשמיא.

לפניכם סגולה נפלאה לעבור מבחן. תחילה יש להתכונן למבחן כראוי, שכן אין מדובר כאן בנס שמעל לטבע, אלא בסגולה טובה להצלחה. לאחר שאדם התכונן כראוי תחילה, בלילה הקודם למבחן יש לישון היטב, כדי להיות צלול ועירני. בבוקר יש לומר את ברכות השחר והתורה בקול רם, ולאחר מכן לומר 17 פעמים "ניצבת בת עדאל", שהוא שם אמו של דוד המלך. לאחר מכן יש לומר את מזמור מ"ז בתהילים, המתחיל במילים "למנצח לבני קורח מזמור...", שבע פעמים ברציפות, ולאחר מכן לומר "יהי רצון שאזכה לעבור את המבחן בהצלחה", ולתת לקופת צדקה 18 ₪.

מומלץ מאוד לאכול מעט שוקולד לפני המבחן – שהרי השוקולד מחדד ומעורר את הזיכרון והמחשבה. לפני המבחן יש לומר "בשם השם נעשה ונצליח".

בנוסף, סגולה טובה להתחייב לפני המבחן לתת 72 ש"ח לצדקה, כמניין "חסד", וכן ולומר "נשמת כל חי" אחר שיעבור את המבחן או הטסט. ההתחייבות היא לפני המבחן, והאמירה של "נשמת כל חי" ונתינת הצדקה יתבצעו אחר שיזכה האדם לעבור את הטסט והתאוריה. יש לדקדק בכל פרטי הסגולה.

בהצלחה.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מבחןסגולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה