חדשות בארץ

אביגדור קהלני: "נשלח 10 פצצות על ביירות ומחר בבוקר הם רוצים הפסקת אש"

גיבור ישראל על התגובה הישראלית: "אפשר להילחם בכמה חזיתות, צריכים לקבל את הלגיטימציה להכות בהם שוק על ירך"

קהלני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)קהלני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

לאחר חיסול בכירי חמאס וחיזבאללה, בהם מנהיג ארגון הטרור איסמעיל הנייה, ישראל נערכת לתגובה מצד ארגוני הטרור ואולי אפילו לאפשרות של מלחמה כוללת. גיבור ישראל, תא"ל אביגדור קהלני, אמר לעיתונאית דנה ורון בערוץ 14 כי "לא היינו צריכים להמתין לתקוף את לבנון – היינו צריכים לעשות את זה, אבל נקלענו עכשיו לסיטואציה שהולכים לתקוף אותנו מכמה חזיתות בו זמנית, אבל אנחנו צריכים לעבוד יחד בתיאום עם האמריקאים וחלק מהאנשים באירופה".

לדעתו, במצב הנוכחי "אנחנו צריכים לקבל את הלגיטימציה להכות בהם שוק על ירך. אבל לא נקבל אותה אם נפתח היום את המלחמה, ואני לא בטוח שהאמריקאים יסייעו לנו בהתקפה המונעת בלבנון ובאיראן. אני חושב שהטיפול באיראן חייב להיות מצב שבו העולם מטפל באיראן ולא רק אנחנו לוקחים הכל על עצמנו.

"אני מאוד התקפי ורותח מזעם על ההשפלה שאנו עוברים אבל הייתי ממתין ומחכה לראות מה הם עושים אבל במקביל לא רק עושה בהגנה אלא מכין טייסת שלמה שתגיע לטהרן וטייסת שלמה שתגיע לביירות ובאותו רגע שהם תוקפים ואנחנו מגנים על עמנו, שפצצות יפלו על טהראן, לא כמו בפעם שעברה ובאותו רגע גם יפלו פצצות על ביירות".

עוד הוסיף גיבור ישראל: "המושג הזה שישראל לא יכולה להילחם בכמה חזיתות אסור שהוא יישמע. אנחנו יכולים. במלחמת העצמאות 600 אלף לחמו מול 7 מדינות. במלחמת ששת הימים לחמנו ב-3 חזיתות וניצחנו ובמלחמה יום הכיפורים נלחמנו ב-2 חזיתות. המושג הזה שישראל לא יכול להילחם בחזיתות אסור שיישמע – אנחנו יכולים וננצח. אנחנו צריכים לשדר שאנחנו יכולים וזה באמת אפשרי. לא תמיד חייבים ללכת ולפלוש קרקעית אפשר לעשות דברים גם עם חיל האוויר. אני מבטיח – 10 פצצות על ביירות והם יבקשו מחר בבוקר הפסקת אש".

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:הפסקת אשאביגדור קהלני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה