סלבס בהתחזקות

"אחד הדברים החזקים שעשיתי בחיי": כוכבת הילדים הקימה דוכן תפילין

רינת גבאי סיפרה: "יצאתי למסיבות טבע, הקמתי דוכן תפילין ושמתי נרות נשמה. הילדים האלה צריכים חיבוק, כולם פוסט טראומטיים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כוכבת הילדים רינת גבאי החלה לאחרונה במסורת חדשה: היא מגיעה למסיבות טבע ושם מקימה יחד עם חבריה דוכן תפילין. גבאי עשתה זאת דווקא במקום לא צפוי. השבוע דלפו לרשתות החברתיות תמונות שלה ובהן היא נראית משוחחת עם עובדים ושבים במקום, כשחלקם פשוט ניגש והניח תפילין או הדליק נרות לזכר חבריו.

"המון דברים קורים איתי מאז המלחמה. מהיום הראשון אני יוצאת למסיבת טבע, כלומר מגיעה בחמש לפנות בוקר, מקימה דוכן תפילין ושמה נרות נשמה. אלה הילדים שלי, הלב שלי. הם צריכים חיבוק, אוזן קשבת", אמרה גבאי בתכנית "כמעט שבת שלום". "כולם פוסט טראומטיים, במצב קשה מאוד. החברים שלהם חסרים להם. זה מאוד מעורב רגשית. יש הרבה דמעות. הריקוד שלהם הוא ריקוד עם אג'נדה. הדגל שלנו הוא להיות מכוון מטרה ולחבק את הילדים שקשה להם. זה אחד הדברים הכי חזקים שעשיתי בחיים שלי".

לפני כשנתיים סיפרה גבאי כי חיתנה את בתה, שהחליטה לחזור בתשובה. "זה מדהים, נס, מתנה משמיים. זה קרה באופן פלאי", אמרה. "הבת שלי חוזרת בתשובה בשנתיים האחרונות, קראה את כל ספריית הקודש שלי. היא העמיקה לתוך הדרך הזאת. גיל הנעורים הביא לה הרבה תהיות, חיפושים ורצון לדעת מה היא באמת, בלי ההשפעה ההורית שלה. כשהיא מצאה את הלב והדרך שלה הלכה על זה בצורה שלמה. היא הייתה מאוד חדורת מטרה - רצתה להתחתן".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:רינת גבאידוכן תפיליןמסיבת טבע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה