חם ברשת

הקומיקאי הישראלי התקשר להזמין חדר במלון באיראן. זה מה שקרה

בני ברוכים חייג למלון באיראן וביקש להזמין חדר לו ולאשתו, עם שני ילדיו. פקידת הקבלה שמעה שהוא מישראל, וכך היא הגיבה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ישראלים רבים לחוצים מאוד מהמצב הנוכחי, בו הם לא יודעים מתי המלחמה תקבל תפנית והאם איראן תתחיל לתקוף, מה שגרם ללא מעט אמנים להעלות תכנים ויראליים, דרכם הם מנסים להחדיר מעט אופטימיות ולשמור על שפיות.

הקומיקאי הישראלי בני ברוכים העלה סרטון לחשבון הטיקטוק שלו, שבו הוא נשמע מטריל פקידת קבלה במלון באיראן. ברוכים ביצע מתיחה: הוא התקשר למלון, הזדהה כישראלי וביקש להזמין חדר לימים הקרובים. התגובה שהוא קיבל הפתיעה אותו מאוד.

ברוכים הוא ממוצא פרסי ודובר פרסית שוטפת. הוא החל בשיחה עם נציגת הקבלה, ואמר לה: "אני רוצה שני חדרים – לי, לאשתי, לילדים שלי. אפשר לבוא?". נציגת הקבלה השיבה: "להערב?", וברוכים הישראלי השיב: "כן, אומרים שאיראן רוצה למחוק את ישראל. אני רוצה לברוח לאיראן. אפשר?".

בשלב זה, נציגת הקבלה החלה לחשוד. היא שאלה את באיזה דרכון הוא מחזיק, וברוכים לא היסס. "יש לי דרכון ישראלי", השיב לה. פקידת הקבלה השיבה: "עם דרכון ישראלי אתה לא יכול להגיע לאיראן". ברוכים שאל מדוע והחל לשיר לה בפרסית, מה שגרם לגיחוך.

לתדהמתו של ברוכים, אחרי שהקשיבה לשיר, השיבה פקידת הקבלה: "אנחנו אוהבים את כולם, ונשמח שתגיע לאיראן". ברוכים היה המום, וזו המשיכה: "בטח, זה יעשה לי הרגשה טובה שתבוא, אתה חייב". הסרטון הפך ויראלי. חלק מהגולשים הופתעו מתשובת פקידת הקבלה, ואחרים בחרו לגחך. "בקרוב איראן תופצץ, תברח חזרה לישראל", כתב אחד הגולשים.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אירןבני ברוכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה