תוכן שיווקי

בלעדי: מומחה הנדל"ן מציג את כל האמת מאחורי שוק הנדל"ן בישראל

שוק הנדל"ן נמצא בתקופה של אי וודאות, מלחמה מצד אחד והריבית מצד שני משפיעה על הרוכשים // יזם הנדל"ן המוכר שחר רז, מנתח בצורה מקצועית את המצב מאחורי הקלעים של שוק הנדל"ן בישראל ועונה על השאלה הכי בוערת בימים אלו: האם המחירים באמת עומדים לזנק? // סקירה מרתקת!

השקעות בבניה | קרדיט: פיקסבייהשקעות בבניה | קרדיט: פיקסביי
אא

זה לא סוד ששוק הנדל"ן בישראל נמצא כבר תקופה ארוכה בהאטה מסוימת.

מאז תחילת העלאות הריבית והזינוק במחירי המשכנתאות, אנו רואים חוסר וודאות בענף, כאשר זוגות רבים החליטו לחכות בינתיים עם רכישת דירות ומשקיעים רבים יושבים על הגדר וממתינים לראות מה ילד יום.

מלחמת חרבות ברזל הוסיפה אף היא רבות למצב המורכב של ענף הבניה, כאשר עשרות אלפי פועלים פלסטיניים שעבדו באתרי הבניה אינם נכנסים לישראל, ופרויקטים רבים בכל רחבי הארץ ממשיכים להיבנות בקצב איטי ובפרויקטים אחרים נעצרה הבניה לחלוטין למשך מספר חודשים.

קיפאון או זינוק?

לצד זאת, אנו רואים כלכלנים רבים שמזהירים כי אנו צועדים לקראת זינוק משמעותי במחירי הנדל"ן, ומדד מחירי הדירות בחודשים האחרונים אף מצביע על התאוששות בענף הדיור ועל עליית מחירים מסוימת בחודשים האחרונים.

לאורך ההיסטוריה של מדינת ישראל, נרשמו עליות מחירים משמעותיות אחרי מלחמות. כך אחרי מלחמת ששת הימים מחירי הדירות עלו בכ-20% בתוך שנתיים בלבד, אחרי מלחמת יום הכיפורים נרשם זינוק של 39% (!) במחירי הנדל"ן בשנה שאחרי המלחמה, ובשנת 1975, שנתיים אחרי המלחמה, המחירים זינקו שוב בעשרים ושמונה אחוזים בתוך שנה אחת בלבד, גם במלחמת לבנון הראשונה ואף לאחר מלחמת המפרץ, עלו מחירי הדיור באחוזים דו ספרתיים בשנים שאחרי המלחמה.

אז מצד אחד, ההיסטוריה מוכיחה שמחירי הנדל"ן בישראל עולים בצורה עקבית, וכמעט לא ניתן למצוא אנשים שהשקיעו בנדל"ן והפסידו כסף, אך מצד שני, משקיעים לא מעטים שואלים את עצמם בתקופה האחרונה, האם זהו הזמן הנכון להיכנס להשקעת נדל"ן, עם המצב הביטחוני הלא ברור והעתיד המעורפל של המחירים?

כל האמת על שוק הנדל"ן: סדרת סרטונים ללא עלות>>

עושים סדר מאחורי הקלעים

שחר רז הוא יזם נדל"ן כבר למעלה מ-22 שנה, ובעלים של חברת הנדל"ן הותיקה 'קונטמפו' שכבר מסרה בהצלחה 15 פרויקטים במיקומים המבוקשים והאסטרטגיים ביותר במרכזי הערים בגוש דן, ביניהם בתל אביב, גבעתיים, רמת גן, רעננה ועוד. במילים אחרות: רז הוא 'כריש נדל"ן' שמכיר היטב את הענף וראה כמה משברי נדל"ן בחייו.

כעת, באופן תקדימי ובלעדי מתייצב רז מול המצלמה, לסדרת סרטונים קצרים וממוקדים בהם הוא חושף את המצב האמיתי של שוק הנדל"ן הישראלי, מנתח בצורה מקצועית את היצע הדירות הקיים אל מול הביקוש ומסביר מה קורה מאחורי הקלעים ולכמה דירות אנו זקוקים כדי להדביק את הפער שנותר.

בניתוח מרתק ומקצועי, רז מציג את אפיקי ההשקעה הנפוצים בשוק הנדל"ן, מפרט את היתרונות והחסרונות בכל אחד מהם, ומסביר איך בוחרים את ההשקעה שמתאימה עבורכם. אבל זה לא הכל, האם יש אפיק השקעה חכם ורווחי במיוחד שלא סיפרו לכם עליו?

אם אתם מתלבטים האם זהו הזמן הנכון להשקיע בנדל"ן, או שאתם רוצים לדעת לבחור את אפיק ההשקעה המדויק לצרכים שלכם, מוזמנים לקבל את סדרת הסרטונים אליכם למייל, לגלות את כל האמת מאחורי הקלעים של עולם הנדל"ן הישראלי וליהנות מניתוח מקצועי וממוקד על אפיקי ההשקעה הפופולריים בענף.

מה מתרחש בעולם הנדל"ן? קבלו את הסרטונים ללא עלות>>

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:לייטר לייףהשקעות בנדל"ן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה