מעניין

הזמין תכשיט לאשתו – וקיבל 48 צמידי יהלומים

גבר ממיסיסיפי הזמין לאשתו צמיד יהלומים, אך כשהגיעה החבילה הופתע לגלות שיש בתוכה 48 צמידים בשווי של כמאה אלף דולרים: "בהיתי בחבילה במשך כמה שניות, לא ידעתי מה לעשות"

אא

כשדייל דיקרסון הזמין לאשתו צמיד משובץ יהלומים בשווי 2000 דולרים, הוא לא ציפה להפתעה הזו - דייל, המתגורר במיסיסיפי שבארצות הברית, הזמין את התכשיט היוקרתי ב"ג'ולרי אנלימיטד" כמתנה לרעייתו. כשהחבילה הגיעה לביתו, הוא גילה להפתעתו שהיא מכילה לא רק צמיד אחד – אלא 48 צמידי יהלומים, ללא שום קבלה או ניירת.

"פשוט עמדתי שם ובהיתי בחבילה במשך כמה שניות, לא ידעתי מה לעשות", סיפר דייל לרשת ABC המקומית, והוסיף כי כל צמיד היה ארוז בקופסה עם תווית בכתב יד ומספר סידורי: "הייתי פשוט המום".

בזמן שבהה בשולחן המטבח שלו, עליו הונחו צמידים בשווי של כמעט 100 אלף דולרים, הוא סוף סוף הצליח להתעשת והתקשר לחברה. "הגעתי למנהל ושמעתי בקולו שהוא לחוץ מאוד", אמר דייל. לאחר השיחה הראשונית, המנהל המשיך להתכתב עם דייל בדואר האלקטרוני, הודה לו על כנותו ותיאם עימו שליחות להחזרת המלאי.

דייל שלח בחזרה את 47 הצמידים המיותרים שקיבל, אך לאחר מכן הגיעה לביתו חבילה נוספת – הפעם לא בטעות. החברה החליטה לשלוח לדייל ואשתו זוג עגילי יהלומים כמתנת תודה.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:יהלוםצמידחדשות בעולםמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה