חדשות בעולם

ארה"ב: הפעוט נפל מתחת לאדמה בעומק של 3 מטרים – וניצל

פעוט בן 14 חודשים מקנזס שבארצות הברית נפל לתוך צינור PVC ונלכד מתחת לאדמה. כוחות החילוץ המקומיים הצליחו בעזרת יצירתיות ונחישות להציל אותו ללא פגע. אביו אמר: "זה מחריד, לראות את הילד שלך צועק שהוא רוצה לצאת ואין לך יכולת לעשות כלום. פשוט חוסר אונים מוחלט"

אא

בתחילת השבוע, פעוט בן 14 חודשים מקנזס שבארצות הברית נפל לתוך צינור PVC ונלכד מתחת לאדמה, כך דווח ברשת BBC. האירוע החל כשכל המשפחה בילתה מחוץ לבית. אביו של הפעוט היה עסוק עם מכוניתו, והאם טיילה בחצר עם בנה הפעוט, בנטלי. לפתע, היא ראתה כיצד בנה נופל לתוך צינור PVC, שהגיע לעומק של כשלושה מטרים מתחת לאדמה. ההורים המבוהלים התקשרו מיד למשטרה לעזרה.

המשטרה המקומית, שירותי רפואה דחופים וכוחות של כיבוי האש הגיבו לקריאה ומצאו את בנטלי הקטן עומד זקוף בתחתית הצינור, שקוטרו היה כ-30 סנטימטרים. אביו של הפעוט, בלייק, אמר על אותם רגעים מבעיתים כי "זה מחריד. להסתכל על הילד שלך כשהוא צועק, הוא רצה לצאת משם, הוא רצה עזרה, ואין לך יכולת לעשות כלום, פשוט חוסר אונים מוחלט".

אנשי החילוץ החלו לפעול במהירות על מנת להציל את הילד. אחד השוטרים הפגין יצירתיות יוצאת דופן כדי לעשות זאת. רוני וגנר, חייל משוחרר שהחל את תפקידו במשטרה רק חודש קודם לכן, הצליח לייצר מוט חילוץ מצינור PVC דק וחבל, אותם לקח מג'רמי סמלנד משירותי הרפואה הדחופה, שגר בקרבת מקום. סמלנד אמר כי "זה לא מצב נורמלי להגיב אליו; ניסינו להסתגל תוך כדי תנועה, עם המשאבים שעמדו לרשותנו, וזה היה מרשים מאוד".

וגנר וסמלנד הצליחו ליצור מוט PVC באורך 4 מטרים, דרכו העבירו חבל, שלקחו ממכבי האש. בקצה החבל, קשר וגנר לולאה. כך הצליח הצוות לחלץ את הילד מתחת לפני האדמה תוך 20 דקות וללא שום פגע. "השתמשנו בחבל   כדי לתפוס את הילד מתחת לכתפיו ולהרים אותו החוצה מהבור", אמר וגנר.

המשטרה מסרה בהודעה לעיתונות: "אנו חשים הקלה לדווח כי הילד, למרות שהיה מזועזע מאוד, לא נפגע במהלך החילוץ. אנו מודים מקרב לב לכל הצוות על פעולתם המהירה והיעילה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חילוץפעוטארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה