הום סטיילינג

איך לארגן את צעצועי הילדים: 10 פתרונות אחסון גאוניים שיקלו לכם על החיים

מתקשים לשמור על סדר בחדר הילדים? מחפשים פתרונות יצירתיים ונגישים שיקלו על הילדים לארגן ולסדר את הצעצועים? אספנו לכם עשרה רעיונות גאוניים שיעזרו לכם ולילדים לשמור על חדר מסודר ונעים לאורך זמן. משחק ילדים

אא

חדר הילדים, או חדר המשחקים, אם זכיתם ויש לכם אחד כזה, הוא המקום שבו הילדים יכולים לבטא את היצירתיות שלהם. אך כאשר מדובר בארגון הצעצועים, החדר הזה יכול להיות אתגר לא פשוט, הן לילדים והן לנו כהורים. לעיתים קרובות  אנחנו נתקלים בחדרי ילדים מלאים במשחקים יקרים שעולים מאות שקלים, אך הילדים פשוט לא משחקים בהם. העומס והבלגן מקשים על הילדים לגשת וליהנות משלל הצעצועים שברשותם. לפני שניגש ל-10 הפתרונות שגאוניים שיקלו עליכם לסדר את החדר, נפתח בשלב הראשון (והבלתי נמנע) של מיון וארגון כל הצעצועים. מיינתם? ארגנתם? מסרתם את המיותר? עכשיו אפשר לסדר את החדר.

קבלו 10 פתרונות אחסון פשוטים אך חכמים שיקלו עליכם ועל הילדים לשמור על חדר מדהים ומסודר:

  • מכלי אחסון שקופים

מכלים שקופים הם פתרון מעולה, שכן הם מאפשרים לילדים לראות את התוכן במהירות ובקלות. כך, הם יכולים לבחור במה לשחק מבלי לפתוח את כל המכלים. פתרון מצוין לשמירה על סדר.

  • יחידות אחסון מודולריות

יחידות אחסון מודולריות מאפשרות גמישות בעיצוב החדר. ניתן להתאים את המדפים לפי הצורך, ולהוסיף או להסיר מדפים לפי כמות הצעצועים. פתרון אסתטי וגמיש שיכול להשתנות בהתאם לצרכים המשתנים של הילדים לאורך השנים.

  • קירות פג

מוצר שאתם כנראה מכירים ממשרדים או חדרי עבודה. קירות פג הם משטחים מחוררים שניתנים לתלייה על הקיר, ומאפשרים תליית מדפים, קופסאות ואביזרי תלייה שונים.

קירות פג עם סלים, למשל, הם דרך מצוינת לאחסן צעצועים בצורה נגישה ומסודרת. ניתן לתלות את הסלים בגבהים שונים, כך שהילדים יוכלו להגיע אליהם בקלות. זהו פתרון יעיל במיוחד לחדרים קטנים  שחסר בהם מקום אחסון.

  • מדפים פתוחים

מדפים פתוחים מספקים גישה מהירה ונוחה לצעצועים. הם מאפשרים לראות את כל הצעצועים במבט אחד, ומונעים את הצורך לחפש אותם במקומות מוסתרים. זהו פתרון אסתטי ושימושי שמוסיף למראה החדר.

  • קופסאות אחסון מתחת למיטה

ניצול החלל מתחת למיטה לאחסון צעצועים הוא פתרון פרקטי וחסכוני. קופסאות אחסון שטוחות שנכנסות בקלות מתחת למיטה מאפשרות לשמור על סדר וניקיון, וגם לנצל את החלל הבלתי מנוצל. חשוב שהקופסאות יהיו בעלות גלגלים קטנים, כך שניתן יהיה לגלגל אותן בקלות בלי הצורך להיעזר במבוגר בכל פעם.

  • סלי אחסון

סלי אחסון מגיעים במגוון עיצובים וגדלים. הם מספקים פתרון פשוט ואסתטי לאחסון צעצועים קטנים, ומאפשרים גישה קלה ונוחה. ניתן לבחור סלים מעוצבים שיתאימו למראה החדר וישדרגו אותו. אם החדר רחב מספיק, הסלים יכולים להיות מונחים על הרצפה, ואם החדר קטן, אפשר להניח על מדף או לתלות על הקיר.

  • רהיטי אחסון ייעודיים

מעוניינים להשקיע קצת? קנו מראש רהיטים עם תאים ייעודיים לאחסון צעצועים, וקיבלתם פתרון פשוט ויעיל לשמור על סדר. רהיטים אלה מגיעים בעיצובים מגוונים, וחלקם יכולים לשמש גם כרהיטי ישיבה, מה שמוסיף פונקציונליות לחדר המשחקים.

  • תיבות אחסון על גלגלים

תיבות אחסון ניידות על גלגלים מאפשרות להעביר את הצעצועים ממקום למקום בקלות. זהו פתרון פרקטי במיוחד כאשר רוצים לפנות את החדר במהירות או לשנות את הסידור בו.

  • קופסאות צבעוניות

קופסאות אחסון בצבעים שונים מקלות על הארגון ומוסיפות צבעוניות לחדר. ניתן להקצות צבע לכל סוג צעצוע, מה שמקל על הילדים למצוא את מה שהם מחפשים ולשמור על סדר. טיפ שימושי וחמוד: תלו דף על הקיר, וסמנו בו את הצבעים ומה שייך לכל צבע. למשל: אדום – קוביות. ורוד – בובות. אפשרות נוספת היא הכנת תוויות פשוטות ומצוירות לכל תיבה.

  • ארגזי אחסון מעץ

ארגזי אחסון מעץ מספקים פתרון אסתטי וטבעי לאחסון צעצועים. הם מגיעים בעיצובים שונים ויכולים לשמש גם כרהיטי ישיבה או שולחנות קטנים, מה שמוסיף למראה הטבעי והחמים של החדר.

בחירת פתרונות אחסון מתאימים לחדר המשחקים יכולה להפוך את הארגון לפשוט ויעיל. מכלים שקופים, יחידות אחסון מודולריות, קירות פג, מדפים פתוחים, קופסאות מתחת למיטה, סלים, רהיטים ייעודיים, תיבות ניידות, קופסאות צבעוניות וארגזי עץ – כל אלה יכולים לעזור לשמור על סדר וניקיון ולאפשר לילדים ליהנות מהמשחקים בצורה הטובה ביותר. חשבו יחד עם הילדים מה הפתרון המתאים ביותר עבור החדר שלהם, ומצאו את השילוב המתאים ביותר עבורכם.

אהבתם את פתרונות האחסון בכתבה? יש לכם רעיונות נוספים? כתבו לנו בתגובות.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:קופסאות אחסוןפתרונות אחסוןחדר ילדיםעיצוב חדר ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה