חדשות בארץ

לאחר 860 יום: התפתחות בחקירת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן

בן ה-16 ממודיעין עילית נראה בפעם האחרונה במירון במרץ 2022. מעצרו של אזרח ישראלי, שהוסגר מבריטניה, עשוי להיות קשור להיעלמות

מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

היעדרות מוישי קליינרמן: משטרת ירושלים חוקרת חשד לפיו אזרח ישראלי, שנעצר בבריטניה והוסגר לפני כשבועיים לישראל לאחר שהיה מבוקש בגין ביצוע עבירות שונות, קשור להיעלמות של הנער בן ה-16.

החשוד נחקר במשטרה והכחיש כל קשר למיוחס לו. בדיווח במאקו נטען, בהתבסס על גורם משטרתי, כי ברכבו של החשוד, הנמצא בידי המשטרה עוד בטרם מעצרו בחו"ל, נמצאו כתמי דם. הכתמים נבדקו במעבדה, ומהבדיקה עלה מדובר בדמו של הנער.

קליינרמן, תושב מודיעין עילית, נעלם בהר מירון במרץ 2022, לפני 860 יום. הוא נראה במצלמות אבטחה באתר יממה לאחר שהגיע למקום. מאז, כל הניסיונות לאתרו, כולל חיפושים נרחבים שנעשו, לא העלו דבר.

גורם משטרתי אישר כי במהלך חקירתו הודה החשוד שפגש בנער במירון ושוחח עימו, אולם לטענתו לא ראה אותו מעבר למועד אותה שיחה ואינו קשור להיעלמותו. החשוד נחקר בעבר בפרשה זו ובפרשיות אחרות, אולם עקב היעדר ראיות שוחרר ועזב את הארץ. לאחר שנמצא הרכב ואותרו כתמי הדם, וכן נרשמו התפתחויות בחקירות אחרות שנוהלו נגדו, התבקשו הבריטים לעצור אותו ולהסגירו לישראל.

בתחילת השבוע הוגשו נגד החשוד כתבי אישום בגין העבירות שנחקרו, אך לא בעניינו של הנער הנעדר. לדברי סנגורו של אברמוב, עו"ד רועי אטיאס, מרשו נחקר מדי יום במשך שישה ימים מאז נחת בישראל לאחר שהוסגר מאנגליה. אטיאס ציין כי "הוא לא נשבר בחקירה. למרשי אין קשר לפרשה או ידיעה לגבי היעלמותו של הנער".

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:משטרת ישראלמוישי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה