סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת שחר חיון: "אם הייתה לי משאלה, הייתי בוחרת במשיח"

חיון, שמזכירה כי היא שומרת שבת ומתפללת בכל בוקר, סיפרה למאות אלפי העוקבים שלה: "אומר רבי נחמן, מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד, ולהתגבר ולהרחיק העצבות והמרה השחורה בכל כוחו"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאושיית הרשת, שחר חיון, יש מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. בשנה האחרונה היא נוהגת לצלם סטורי של הסידור שלה בשעת בוקר מוקדמת, כדי לעודד יותר אנשים לקרוא את ברכות השחר.

במהלך סשן שאלות ותשובות שערכה עם עוקביה, נשאלה חיון, שנמצאת בתהליך התחזקות, מה הייתה מבקשת לו הייתה לה משאלה אחת. היא ענתה מיד: "משיח או אחדות בעם ישראל". התגובה שלה יצרה מיד באז ברשת. חיון משתדלת לשמור על המסורת וטורחת להזכיר כמה חשובה התפילה בבוקר והיא מצהירה שהיא שומרת שבת כהלכתה.

מיד לאחר מכן, חיון העלתה לרשת כמה משפטים במטרה לעודד את אלה שרוצים להתחזק, בעיקר בשמחה. "אומר רבי נחמן", כתבה חיון. "מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד, ולהתגבר ולהרחיק העצבות והמרה השחורה בכל כוחו. כי כל החולאים הבאים על האדם, כולם באים רק מקלקול השמחה. וגם חכמי הרופאים האריכו בזה, שכל החולאים באים על ידי מרה שחורה ועצבות, והשמחה היא רפואה גדולה.

"והכלל שצריך להתגבר מאוד בכל הכוחות להיות אך שמח תמיד, כי טבע האדם למשוך את עצמו למרה שחורה ועצבות מחמת פגעי ומקרי הזמן, וכל אדם מלא ייסורים. על כן צריך להכריח את עצמו בכוח גדול להיות בשמחה תמיד ולשמח את עצמו בכל אשר יוכל".

למחרת בבוקר, חיון העלתה עוד סטורי עם הסידור והקפה שלה, בשעה 5:11 בבוקר, אז הייתה לקראת תפילה. היא מציינת שהיא מתעוררת בשעה מוקדמת בבוקר כדי להתפלל מיד עם הזריחה. לאחרונה היא סיפרה: "יש לי חברים שלא שומרים שבת וחברים שלא מאמינים בקדוש ברוך הוא, ואני אוהבת אותם כי אני אוהבת את הלב שלהם. לא אכפת לי אם אתה ימני או שמאלני, דתי או חילוני. אני בחיים לא אעבוד בשבת, גם לא בשביל מיליוני ומיליארדי שקלים, בעד שום הון שבעולם. יש לי דגלים אדומים בצניעות, דברים שאני בחיים לא אעשה. קיבלתי עכשיו הצעה לקמפיין (לא צנוע) בסכום גדול מאוד, אבל סירבתי. לשמור שבת, לקום מוקדם בבוקר, הכל חיובי, ברוך השם, אני שמחה שאלה הסממנים שלי".

 
 
 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:משיחשחר חיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה