הום סטיילינג

מה זה "בוהו שיק"? 5 דרכים לשלב את סגנון העיצוב הטרנדי אצלכם בבית

רוצים להכניס לבית שלכם תחושת חופש, חמימות ושפע? בואו לגלות איך סגנון "בוהו שיק" יכול להפוך את חלל המגורים שלכם למקום מזמין, מלא חיים וצבעים. 5 טיפים מעשיים שישדרגו את העיצוב, ויעניקו לבית שלכם את האווירה הייחודית שאתם מחפשים. עיצוב שמח

אא

עיצוב הבית הוא דרך נהדרת להביא לידי ביטוי את האישיות שלנו, את ההעדפות שלנו ואת התחושה שאנחנו רוצים ליצור סביבנו. אחד הסגנונות שהפך בשנים האחרונות לפופולרי במיוחד הוא סגנון הבוהו שיק, המשלב בין השפע העיצובי של תרבויות רחוקות, לבין תחושת חמימות ביתית. מה בדיוק עומד מאחורי הסגנון הזה, ואיך ניתן ליישם אותו בבית שלך? מסע אל עיצוב מלא חיים וחופש:

  • מהו סגנון בוהו שיק?

סגנון בוהו שיק, או בשמו המלא "בוהמיין שיק" מביא אל תוך הבית פריטים ייחודיים, טבעיים וצבעוניים. מדובר בסגנון עיצוב המשלב חומרים טבעיים כמו עץ, קש, עור ובדים אורגניים, לצד אלמנטים אתניים ופריטים בעבודת יד. הסגנון הזה מצטיין בשילוב צבעים חיים וחמים כמו כתום, אדום, זהב וכחול, לצד צבעי בסיס רכים כמו לבן, בז' וקרם.

  • איך לעצב בית בסגנון בוהו שיק?

כדי לעצב בית בסגנון בוהו שיק, אין צורך בחוקים נוקשים, אלא דווקא בהקשבה לאינטואיציה ובבחירה של פריטים שמדברים אל הלב. הנה כמה עקרונות שיכולים לעזור לכם ליצור את המראה הרצוי:

  1. בדים ומרקמים: השתמשו בבדים טבעיים כמו כותנה, פשתן וקשמיר. כריות נוי עם דוגמאות אתניות, שטיחים בעבודת יד ווילונות קלילים שמאפשרים לאור לחדור פנימה – כל אלה יוסיפו שכבות של עומק ועניין לחלל.

  1. פריטים ייחודיים: סגנון הבוהו שיק אוהב את הייחודי והבלתי רגיל. חפשו פריטים בעבודת יד, פריטים אתניים, עתיקות ופריטים מיוחדים שנאספו בטיולים ונסיעות. קערות מאבן, סלים מקש – כל אלה יעניקו תחושת עומק ועניין.

  1. צבעים: הבוהו שיק מזוהה עם שילובי צבעים עשירים. תוכלו לשלב צבעים חמים כמו אדום, כתום וצהוב עם גוונים טבעיים וקרמיים. אל תחששו משילובי צבעים נועזים – הסגנון הזה מזמין יצירתיות וחופש.

  1. טבע בתוך הבית: חלק מהקסם של הבוהו שיק הוא השילוב של אלמנטים טבעיים בתוך הבית. עציצים, אגרטלים עם פרחים מיובשים, ענפים ומוטות תלייה מעץ – כל אלה מכניסים את הטבע פנימה ומחיים את החלל.

  1. יצירת סביבה חמה ומזמינה: אחד מהעקרונות המרכזיים של סגנון הבוהו שיק הוא יצירת תחושת חמימות ונוחות. השתמשו ברהיטים מרופדים, בשטיחים רכים ובתאורה רכה כדי ליצור את האווירה הרצויה.

סגנון בוהו שיק הוא סגנון עיצובי שמזמין אותנו לשחרר מוסכמות, לשלב את הייחודי והמשונה וליצור חלל שמספר את הסיפור האישי שלנו. בעידן שבו הכל נדמה מהיר ותזזיתי, סגנון הבוהו שיק מזכיר לנו לעצור, להתחבר לשורשים ולחיות בצורה פשוטה ואמיתית. אם אתם מחפשים להכניס קצת חופש ושפע לבית שלכם, זה הזמן להתנסות ולהתחבר לסגנון שמביא איתו ניחוח של מסעות, יצירתיות ורוגע.

אוהבים בוהו שיק? רוצים לקרוא על סגנונות נוספים? כתבו לנו בתגובות.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:עיצוב הביתהום סטיילינגהום דקורבוהו שיק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה