הורים וילדים

5 דרכים יצירתיות להציג את עבודות האמנות של הילדים בחדר הילדים

האמנות של הילדים היא לא רק ביטוי ליצירתיות שלהם, אלא גם דרך נהדרת להכניס צבע ואישיות לחדרם. אז למה להסתפק במגירה או תליה על המקרר, כשאפשר להפוך את היצירות לחלק מהעיצוב? תולים אמנות

אא

מה אתם עושים עם היצירות של הילדים? מאחסנים במגירה? תולים על המקרר? אספנו לכם חמש דרכים מקוריות שיעזרו לכם להציג את עבודות האמנות של הילדים בצורה שתשדרג את החדר ותגרום להם לגאווה בכל פעם שיביטו בהן, החל מגלריה על חוטים ועד קולבים מעוצבים. תנו ליצירתיות לפרוח והעניקו לילדיכם מקום להתגאות בו כל יום מחדש.

  1. גלריית אמנות על חוטים

הפכו קיר אחד בחדר לגלריה מתחלפת עם חוטים ודבק. כל מה שצריך זה כמה חוטים חזקים, אטבים קטנים ותמיכה מהקיר. פרסו את החוטים בצורה אופקית לאורך הקיר, ותלו עליהם את יצירות האמנות עם אטבים. הילדים יוכלו להחליף את היצירות בכל פעם שהם יוצרים משהו חדש, מה שהופך את הקיר לדינמי ומתאים לכל מצב רוח.

  1. מסגרות צבעוניות מתחלפות

קחו מספר מסגרות פשוטות וצבעוניות, והפכו אותן למקום קבוע להציג את יצירות הילדים. בחרו מקום מרכזי בחדר, כמו מעל המיטה או השולחן, ותלו את המסגרות זו לצד זו. בכל פעם שהילדים יציירו משהו חדש, פשוט פתחו את המסגרת והחליפו את היצירה בתוכה. זהו פתרון פשוט ונגיש שמאפשר לילדים להציג את היצירות שלהם ולהרגיש "כמו גדולים".

  1. לוח שעם אישי

צרו לוח שעם אישי לכל ילד, עליו הם יוכלו לתלות את היצירות שלהם בכל דרך שיבחרו. ניתן לקשט את לוח השעם ביחד עם הילדים, ולהוסיף צבעים, דמויות או מדבקות שיתאימו לאופי ולתחומי העניין שלהם. הלוח יכול להיות גם מקום נהדר לתלות תמונות משפחתיות או הודעות חשובות.

  1. קיר של מדבקות ומגנטים

אם ממש בא לכם להשקיע, צבעו קיר אחד בחדר (או את חלקו) בצבע מגנטי, והפכו אותו ללוח שמיועד ליצירות. כך ניתן לשנות את מיקומן של היצירות בקלות, וליצור קומפוזיציות חדשות בכל פעם. הקיר הזה יהפוך לחלק דינמי ומשתנה של החדר, ויוסיף לו חיים ואופי.

  1. תלייה על קולבים מעוצבים

רעיון ייחודי הוא להשתמש בקולבים מעוצבים לתליית יצירות האמנות. חפשו קולבים קטנים, צבעוניים או מיוחדים, ותלו אותם על הקירות. את היצירות תלו באמצעות הקולבים, והם יהפכו לפריט דקורטיבי מקסים. כל יצירה חדשה שתתלה תהיה כמו תצוגה בחנות אמנות, וזו גם דרך לשמור על הסדר בחדר.

הצגת יצירות האמנות של הילדים בחדר היא דרך מופלאה להעצים אותם, להראות להם עד כמה אתם גאים בהם ולתת להם תחושה של בעלות על מרחבם. עם קצת יצירתיות ושיתוף פעולה, תוכלו להפוך את יצירותיהם לחלק בלתי נפרד מעיצוב החדר. החדר יהפוך למקום צבעוני, שמח ואישי יותר. תנו ליצירתיות שלהם לפרוץ החוצה, ותיהנו מהתוצאות יחד.

איזה רעיון הכי אהבתם? יש לכם רעיונות נוספים? כתבו לנו בתגובות.

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:ילדיםיצירותעבודות יצירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה