חדשות בארץ

הותר לפרסום: סמל עומר גינזבורג הי"ד נפל בקרב בדרום רצועת עזה

גינזבורג, בן 19 מקריית טבעון, היה לוחם בגדוד 101 של הצנחנים. הלילה נמשכו האירועים בצפון. ארה"ב מפעילה לחץ כבד על איראן וחיזבאללה שלא להוציא לפועל את המתקפה

סמל עומר גינזבורג הי"ד (צילום: דובר צה"ל)סמל עומר גינזבורג הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל התיר הבוקר לפרסום כי סמל עומר גינזבורג ז"ל, בן 19 מקריית טבעון, לוחם בגדוד 101 של הצנחנים - נפל אתמול (ראשון) בקרב בדרום רצועת עזה.

הלילה נמשכו האירועים בצפון. דובר צה"ל עדכן שכ-30 רקטות שוגרו מלבנון לאזור נהריה והסביבה. זוהו מספר נפילות בשטחים פתוחים אך אין נפגעים. כוחות צה"ל תקפו בתגובה את מקורות הירי. הלילה הופעלו אזעקות ביישובים בנהריה, בן עמי, גשר הזיו, סער, כברי, שייח' דנון ונווה זיו. ארגון חיזבאללה לקח אחריות על המטח לעבר הגליל המערבי. התקיפה, כך לפי הודעת הארגון, כוונה לעבר מפקדת אוגדה 146 באזור געתון.

בתוך כך, ארה"ב מפעילה לחץ כבד על איראן למנוע הסלמה שתוביל למלחמה אזורית. גם ישראל וגם חמאס קיבלו מסרים דומים, לפיהם עליהם להימנע מפעולות אקטיביות נגד הצד השני. אפשרות נוספת שקיימת היא להפסקת אש זמנית, עד למציאת פתרון כולל.

בימים הקרובים צפויה "רכבת אמריקנית" להגיע לאזור. מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן, ראש ה-CIA ביל ברנס ואיתם גם יועצים נוספים אמורים להגיע לקהיר על מנת לבחון את הסידורים הביטחוניים סביב ציר פילדלפי ומעבר רפיח, בניסיון להכין את הקרקע לקראת ועידת פסגה בחמישי.

המשלחת הישראלית תצא בקרוב להמשך השיחות על עסקה אפשרית, שעשויה לצאת לפועל בימים הקרובים. גורמים ישראלים אמרו כי מדובר בהזדמנות האחרונה, לפני שארה"ב עוברת להתרכז בבחירות. במקביל, חמאס הודיע אמש שהוא מסרב להגיע לסבב השיחות בחמישי. ארגון הטרור פרסם הודעה רשמית, שבה נכתב: "נהגנו באופן חיובי ובגמישות בסבבי המשא ונתן - ישראל הציבה תנאים חדשים, הסלימה את התוקפנות נגד עמנו וביצעה מעשי טבח נוספים עד לחיסולו של מנהיג הארגון איסמאעיל הנייה. גם לאחר פרסום ההצהרה המשולשת, האויב ביצע טבח בבית הספר א-תבעאין".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חרבות ברזלחללי צה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה