סלבס בהתחזקות

המשל על "הרבי והבחור הכעסן": אושיית הרשת עם טיפ שבעזרתו תשלטו על הכעס

אושיית הרשת המתחזקת שר פיטנס מפרסמת סיפור שהפך לוויראלי, עם מעל 100 אלף צפיות. כך תוכלו גם אתם ללמוד להתגבר על הכעס

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת שר פיטנס נמצאת בתהליך התחזקות לאחרונה. כיום עוקבות אחריה מאות אלפי נשים, ובחשבון האינסטגרם שלה היא מדווחת מדי פעם על תהליך ההתחזקות. לאחרונה היא סיפרה על התלבטות שעברה בעניינים רוחניים, ודיווחה לעוקבים כי היא "עשתה את הבחירה הנכונה".

כעת, שר מפרסמת סרטון ויראלי על משל נהדר, שמתאים לאנשים שסובל מכעס. תוך זמן קצר, הסרטון הגיע ליותר מ-100 אלף צפיות ושיתופים רבים. "בחור אחד הגיע לרבי ואמר לו 'רבי, יש לי בעיה, אני מאוד מאוד כעסן. כל פעם שמכעיסים אותי, אני לא מצליח להשתלט על עצמי'. הרבי קם, יצא מהחדר ואמר לו 'חכה לי כאן, אני מיד חוזר. כעבור שתי דקות, בזמן שהוא מחכה בחדר, נכנס העוזר של הרב והתחיל לצעוק עליו ולבייש אותו מול כולם. הבחור הכעסן פשוט שתק חייך מאוזן לאוזן ולא אמר מילה.

"כעבור שתי דקות הרב חזר לחדר. הוא הסתכל עליו ואמר לו: 'אתה יודע? אני קצת מופתע. סיפרת לי שאתה כעסן ושאתה לא מצליח להשתלט על הכעס שלך, ואילו אני הרגע ראיתי איך משפילים ומבזים אותך ואתה שותק'. הבחור הכעסן חייך ואמר 'רבי, זה לא חוכמה. כשיצאת החוצה שמעתי שאמרת לעוזר שלך שישפיל אותי ויבזה אותי כדי שאני אתעצבן".

באותו רגע, היא מספרת, הרב שלח לו מסר עצום. "הרבי השיב לו: 'ישמעו אזניך, מה פיך מדבר. אם תבין שכאן בעולם בכל רגע ורגע הקדוש ברוך הוא אומר למישהו לעצבן אותך, כדי לראות איך אתה מגיב, אתה תדע שזה הכל רק מבחנים ותצליח בדיוק כמו עכשיו להתגבר על הכעסים שלך'". כאמור, הסרטון זכה לתפוצה אדירה  וזכה לעשות תגובות.

לאחרונה שיתפה שר את עוקביה כי "לפני 4 חודשים עמדתי בפני התלבטות קשה, האם להתקדם מהמקום שבו אני נמצאת ולעלות לתלמוד תורה, שהרי אני בתהליך התחזקות ועדיין לא נמצאת 'במקום הנכון'. היום למדתי שאין דבר כזה מקום נכון, כל יום אתה מתקדם ומתחזק, כל אחד בדרכו ובמסלולו. אני מודה להשם כל יום".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:כעסשר פיטנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה