חדשות בארץ

דיווח בארה"ב: חות'ים נכנסו לירדן במסווה של תיירים, ישראל עודכנה

התקשורת האמריקנית דיווחה כי גורמי הביטחון בירדן סיפקו את המידע, והוסיפו כי ההערכה כי אותם מחבלים ינסו לחצות לישראל. בצה"ל בוחנים אפשרות להקים אוגדה חדשה שתתגבר את הכוחות בגבול המזרחי

גבול ירדן - ישראל (צילום: Yossi Aloni/Flash90)גבול ירדן - ישראל (צילום: Yossi Aloni/Flash90)
אא

התקשורת האמריקנית דיווחה הלילה (בין ראשון לשני) כי גורמי מודיעין בארה"ב העבירו מידע לישראל, על ניסיון של מחבלים חות'ים להסתנן לשטח ישראל דרך הגבול הירדני. המידע הועבר לאמריקנים על ידי גורמי הביטחון בירדן.

הירדנים עדכנו כי נתפסו מספר "תיירים" מתימן, שעל פי החשד הם מחבלי הארגון התימני הנתמך על ידי חיזבאללה ואיראן. יש לציין כי בחודשים האחרונים הגבול הירדני "פעיל" בכל הקשור לניסיונות של איראן וחיזבאללה להבריח למחבלים ביו"ש כלי נשק ומטעני נפץ. השב"כ, המשטרה וצה"ל סיכלו לא מעט ניסיונות הברחה. במקביל נתפסו מטעני חבלה מתוצרת איראן בפשיטות של צה"ל על מעוזי מחבלים ביו"ש.

בנוסף, תיעוד שעלה היום לרשתות החברתיות ביו"ש חשף כי מחבלים נושאים עימם טילי כתף וטילי נ"ט. בצה"ל מודעים לאפשרות שמחבלים ינסו לבצע עימם פיגועים ביישובים, או נגד כוחות צה"ל.

בגלי צה"ל דווח כי הרמטכ"ל הרצי הלוי צפוי להכריע בימים הקרובים בשאלת הקמת אוגדה חדשה של צה"ל לאורך גבול ירדן. האוגדה החדשה תיפרס לאורך מאות קילומטרים של קו גבול, מאזור עמק הירדן ובית שאן ועד דרום הערבה.

היום ההגרלה! 10 כרטיסים זוגיים למופע תרי"ג! לחצו כאן להרשמה לכל ההגרלות + שבוע חינם בעולם הילדים >>>
תגיות:ירדןחות'ים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה