סלבס בהתחזקות

גולן אזולאי: "לפני החזרה בתשובה, חייתי חיים שבורים ומבולבלים"

החזרה בתשובה השפיעה על התפקידים שהשחקן יכל לקחת, אך זה השתלם: "לא השתמשתי בסמים או באלכוהול, ברוך השם, אבל חייתי חיים אחרים. ואז הכול התהפך"

אא

"לא מזמן, כשישבנו כל המשפחה סביב שולחן השבת, בתי הגדולה שאלה אותי, 'אבא, אם לא היית חוזר בתשובה, איפה היית היום בתור שחקן?'", כך מספר השחקן גולן אזולאי בראיון שקיים עם "ידיעות אחרונות". אזולאי השיב כי "ניסיתי לענות, ואז אשתי שירי אמרה, 'אני אענה לך. הוא היה שחקן עם הרבה פרסים בארון, אבל הבית היה מפורק, ואני לא יודעת באיזו פינה הוא היה זרוק'".

אזולאי הסכים עם אשתו. לדבריו, לפני החזרה בתשובה הוא היה הרבה יותר פגיע. "הכל היה בעוצמות גדולות מדי. הייתי רגיש ופגיע. לא השתמשתי בסמים או באלכוהול, ברוך השם, אבל חייתי חיים שבורים ומבולבלים. אני מאמין שהייתי מוצא את דרכי בסופו של דבר, כי תמיד היה בי משהו שמחפש את הטוב. אני אוהב אנשים שנלחמים להיות טובים".

תקופה מסוימת לאחר החזרה בתשובה, אזולאי נמנע מלקחת תפקידי משחק, ולאחרונה הוא חזר לכך. על כך הוא סיפר: "כל השנים האלה הופעתי, שרתי, נתתי הרצאות ושימחתי אנשים, אבל לפני שנתיים וחצי הרגשתי שלא הגשמתי לגמרי את תחום המשחק, ושאני מתגעגע לזה. עמדתי מול עצמי ומול הבורא ואמרתי, 'יאללה, אני מוכן, פתח לנו שער'. וזה נפתח".

על אירועי המלחמה אמר: "השם כפה עלינו מציאות כדי שנתעורר. מה שקורה עכשיו זה התיקון שלנו – להיות מאוחדים ולא להישבר. הייתה פה כמעט מלחמת אחים, והכל התהפך. כל עם ישראל התגייס במלחמה. היא הזאת קוראת לנו להתעורר על החיים".

לסיום הדגיש כי "אני מדבר על נקמה באויב בלבד. בתחילת המלחמה אמרו בצבא ובתקשורת, 'אנחנו לא במסע של נקמה', וזה הכעיס אותי מאוד. אנחנו כן במסע של נקמה. יש מחשבה אירופית נאורה שאומרת שזו בושה, אבל אנחנו במלחמה".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:גולן אזולאיחזרה בתשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה