חם ברשת

"כמו משלוח מעלי אקספרס": הסלבס מתבדחים על איראן ברשתות החברתיות

בעקבות כוונת איראן לתקוף, ברשתות החברתיות היה מי שהפך את הנושא לבדיחה. ליטל שוורץ: "בסוף אקבל איזה פוש על חבילה מאיראן, אבל אשכח מזה". שרי גבעתי: "הנה מתכון להתקף חרדה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

איראן מאיימת מזה מספר ימים לתקוף את ישראל, אבל בזמן שישראל דרוכה, האיראנים "עושים פרסה" ומחליטים לדחות את התקיפה. ברשתות החברתיות החלו להתלוצץ ביממה האחרונה על המצב, ולצד רבים שחוששים מתקיפה, היה מי שניסה להפיג מעט את המתח.

הקומיקאית ליטל שוורץ העלתה סרטון בנושא. תחת הכותרת: "תגידו, מה נסגר עם איראן?", היא שאלה: "עד שהם תוקפים אנחנו כבר נשכח על מה הם תוקפים. זה כמו שאת מזמינה חבילה משיין ואחרי איזה חודש את מקבלת פתאום איזה הודעה שאת צריכה לקחת כמה טוניקות מאיזה פיצוציה, ואז את כזה 'אה וואי, הטוניקות, שכחתי מזה לגמרי'. ככה זה יהיה עם איראן. את פתאום תקבלי איזה פוש חבילה מאיראן בדרך, את כזה 'איזה חבילה? אה כטב"מים, נכון יואו, שכחתי מזה לגמרי'".

גם השחקנית ואושיית הרשת שרי גבעתי החליטה להתמודד עם החרדה בדרך שונה מעט. היא יצרה סרטון ובו הכינה מתכון מיוחד בשם "התקף חרדה". את המתכון היא פרסמה לעוקביה, וכך כתבה: "קמתי בבוקר ונזכרתי שכבר כמה ימים לא היה לי התקף חרדה כמו שצריך, אז החלטתי להכין אחד". גבעתי פירטה כיצד היא מכינה את "התקף החרדה": "אז אני מתחילה מהמרכיבים המוכרים. קצת 'יש לי הרגשה שאיראן תתקוף היום', מוסיפה לזה 'איך כיפת ברזל לא מיירטת את הכטב"מים', קוצצת מעט 'אנחנו מדינה מוקפת מחבלים' וכמובן מוסיפה, 'בקצב הזה כולנו נקרוס כלכלית', ו'הקרע בעם יגמור אותנו'".

גבעתי המשיכה וכתבה: "אחר כך אני מוסיפה קצת טאץ' אישי של 'אמאל'ה, מה אני עושה עם החיים שלי', מוסיפה קצת 'די, לא יצא ממך כלום', וכף גדושה של 'את לא מעניינת את אף אחד', עם נגיעה קלה של 'את פשוט לא מוכשרת', וכמובן - שום התקף חרדה לא יוצא מושלם בלי להשוות את עצמי לאנשים שאני לא באמת מכירה באינסטגרם, וזהו. יצא חזק, באמת שאפשר להרגיש את כל המרכיבים. נתראה בהתקף הבא".

אתמול עלו ברשתות החברתיות תמונות של דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, כביכול משנת 2054 - כשהוא מגיב לסערה מול איראן. במקביל, עלתה תמונה של מגישת החדשות יונית לוי, שנראית מבוגרת מאוד אך "עדיין נערכת לתקיפה האיראנית".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:שרי גבעתימלחמה עם אירןליטל שוורץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה